רשמית: טיילור באטל חתם בהפועל תל אביב

באטלר. חיזוק משמעותי
באטלר. חיזוק משמעותי | צילום: Gettyimages

הרכז, ששיחק בצרפת, איטליה ובלגיה חתם לעונה אחת. צפו בבצועיו

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ממשיכה להתחזק והיא קרובה להשלמת הסגל לעונה הקרובה לאחר שהחתימה את  הרכז טיילור באטל (26, 1.83 מטר) שילבש את המדים האדומים בעונה הקרובה.

 

באטל, בוגר ומלך הסלים של מכללת פן סטייט, סיים ארבע שנים בקולג' במהלכן נבחר בשנת 2009 לחמישיית העונה ושנה לאחר מכן לחמישייה השנייה של ליגת הביג טן. באטל קבע היסטוריה כשהפך לשחקן הראשון שמסיים את הליגה עם 2,000 נקודות, 500 ריבאונדים ו-500 אסיסטים.

 

 

בעונת 2011/12 חתם בשולה מהליגה הצרפתית הראשונה, ולאחר חודשיים הצטרף לטלקום בון מהבונדסליגה. בקיץ 2012 הרשים בליגת הקיץ במדי הקליפרס, אך לא זכה לחוזה וחתם בקאפו ד'אורלנדו מהליגה האיטלקית השנייה. בעונה הזו השיג ממוצעים של כ-17.5 נקודות, ו-4.5 אסיסטים למשחק.

 

 

אחרי עונה טובה הצטרף למונס הבלגית, כשבעונתו הראשונה קלע 15.8 נקודות, מסר 3.7 אסיסטים והוריד 3.1 ריבאונדים למשחק, ובתום העונה נבחר כשחקן המצטיין של העונה על ידי מאמני הליגה. בעונה שעברה קלע 11 נקודות והוסיף שלושה אסיסטים ושלושה כדורים חוזרים.

 

הקבוצה ממשיכה במכירת המנויים לעונה הבאה כשעד לסוף השבוע ישמרו המקומות למנויים הוותיקים ולאחר מכן תפתח המכירה לכלל אוהדי הקבוצה. הקפטן, מתן נאור, פנה לאוהדי הקבוצה וקרא להם לחדש מנויים במקביל לחברות בעמותה: "כולכם יודעים שעוד צפויים להפועל רגעים שירשמו בהיסטוריה של המועדון, ואני מאמין שחלקם יגיעו גם בעונה הקרובה. רגעים שאדומים אמתיים לא יסלחו לעצמם אם יפספסו, כאשר ניתנה להם ההזדמנות. אל תפספסו הזדמנות להיות חלק מההיסטוריה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי