"למכבי ת"א יש התקפה מצוינת, נצטרך להיזהר"

יצחקי מול פלזן. הצ'כים מגיעים אחרי הפסד בליגה
יצחקי מול פלזן. הצ'כים מגיעים אחרי הפסד בליגה | צילום: עדי אבישי

פלזן נותנת כבוד לצהובים לפני הגומלין (הערב בספורטHD1): "קבוצה טובה"

(גודל טקסט)

האם ויקטוריה פלזן מאבדת את הביטחון דווקא לפני הגומלין מול מכבי תל אביב (שידור חי מחר בספורטHD1 החל מהשעה 21:35)? אלופת צ'כיה מדורגת במקום העשירי בלבד בליגה אחרי שני מחזורים, לאחר שבשבת נוצחה 1:0 מול דוקלה פראג. זה כמובן לא אומר דבר לגבי התוצאה מחר, אבל אם דוקלה פראג ניצחה את פלזן – למה שהצהובים ירימו ידיים מראש?

 

המאמן מירוסלב קובק, שעשוי לפתוח עם אותו הרכב שעלה בבלומפילד, אמר: "השחקנים שלי עשו עבודה מצוינת במשחק הראשון ונשמעו להוראות שלי. אם זה יקרה שוב ונשחק משחק טקטי נכון נעבור את הקבוצה הישראלית. מדובר בקבוצה טובה, אבל אצלנו בבית אנחנו לא חוששים מאף יריבה". בקבוצה מצפים לניצחון 14 ברציפות במוקדמות ליגת האלופות – שיא המפעל.

 

 

"מדובר במשחק קריטי, הכי חשוב שנעבור לשלב הבא", אמר הבלם רומן הובניק לאתר הרשמי של הקבוצה, "זה המשחק הכי חשוב העונה עד כה, כי המטרה שלנו היא לשחק בשלב הבתים בליגת האלופות. אנחנו רוצים גם לנצח וגם שהקהל שלנו ייהנה". על מכבי תל אביב אמר: "יש לה התקפה מצוינת ונצטרך להיזהר. ננסה להבקיע כדי להקל על עצמנו, אבל גם חשוב שנשלוט בקצב ונאט. אני מצפה מהקהל שלנו להעניק תמיכה".

 

הקשר ההגנתי אונדז'יי ואנייק הוסיף: "אנחנו משחקים בדרך כלל על מתפרצות וזה סגנון שמתאים לנו במשחק מסוג זה. מכבי תל אביב תצטרך לכבוש ולתקוף וננצל את העובדה הזו עם המהירות שלנו על מנת להגיע להגנה של מכבי שלא היתה בשיאה במשחק הראשון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי