זר חמישי לחיפה – הבריטי בריאן אמנינג

רמי הדר. עוד חיזוק
רמי הדר. עוד חיזוק | צילום: עדי אבישי

הסנטר (27, 2.06), שיחק בטורקיה, סרביה, צרפת וגרמניה. נאור שרון חתם באשדוד

(גודל טקסט)

קבוצת מכבי חיפה שלה ארבעה זרים, עומדת לצרף לשורותיה זר חמישי. מדובר בסנטר הבריטי בריאן אמנינג שעל פי אתר היורו באסקט מועמד להצטרף למועדון.

 

אמנינג (27, 2.06), מחזיק באזרחות בריטית, אבל העביר את מרבית שנותיו בארה"ב, שם סיים את מכללת וושינגטון האסקיז. באירופה שיחק בטורקיה, סרביה, צרפת ובללדויסבורג מגרמניה, שם שיחק בשנה שעברה.

 

 

הוא שוחרר מהקבוצה ועבר לשחק במקסיקו, שם היה שותף לזכייה של סולס דה מקסיקאי באליפות כשהוא תורם 18.9 נק' ו-8.9 ריב' בממוצע.

 

הזרים החתומים במכבי חיפה אותה מאמן רמי הדר הם: רנה רוז'ו ו-וויל גרייבס הממשיכים מהעונה שעברה,. גרגורי ורגאס וקני באלינג'ר (רכזים) ולצידם ישחקו המתאזרחים ג'רמייה קרייזברג וחנן קולמן.

 

בו מקאלב (30, 1.83), אחד הרכזים המוערכים ביבשת, נמצא על הכוונת של הפועל ירושלים. מקאלב ששיחק והצליח להרשים בכל מקום בו שיחק, עשוי אם יצטרף לאלופה הישראלית להחליף את דרווין קיצ'ן אותו מבקשת ירושלים לשחרר בטענה שעדיין לא החלים מפציעה שהשביתה אותו לתקופה ארוכה בשנה שעברה. אגב, גם מקאלב סבל בעונה שעברה מפציעה כששיחק במדי באיירן מינכן.

 

נאור שרון רכז נבחרת העתודה חתם לשנתיים במכבי אשדוד. שרון המתנשא לגובה של 1.91 מ', שיחק בעונה שעברה באליצור יבנה וסיים עם ממוצע של15 נק וארבעה ריב'. הוא הצטיין בקיץ האחרון באליפות אירופה עם נבחרת העתודה ואמור לעשות את פריצתו בעונה הקרובה.

 

מאמן אשדוד צביקה שרף, אמר: "אני שמח על צירופו של נאור שרון, מהשחקנים המוכשרים בארץ לשורות מכבי אשדוד. הוא מגיע כדי לעבוד קשה, לתרום ולהתקדם תחת אווירה מיוחדת שקבוצה כמו אשדוד יודעת לתת".

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי