אגוארו ודמיצ'ליס לא ישחקו במחזור הראשון

אגוארו. זקוק למנוחה
אגוארו. זקוק למנוחה | צילום: Gettyimages

פלגריני: "הם צריכים לנוח". פביאן דלף, "הבוגד", נפצע בהפסד לריאל מדריד

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי בצרות גדולות לקראת פתיחת הליגה האנגלית. פביאן דלף נפצע אתמול (שישי) בבכורה שלו בהפסד לריאל מדריד 4:1 אחרי 18 דקות בלבד על המגרש, אבל למרות התבוסה מנג'ר הסיטי, מנואל פלגריני, טוען שהוא לא מודאג. "יש לנו הרבה שחקנים חסרים וכאלה כמו השוער ג'ו הארט, סאניה ואלכסנדר קולארוב החלו לעבוד באימונים רק לפני חמישה ימים".

 

היו בוודאי אוהדים של אסטון וילה שטענו, כי אלוהים העניש אותו על הבגידה בקבוצתם. שישה ימים אחרי שהחליט לא להיענות להצעת הסיטי לחתום בקבוצה, צייץ שהוא הקפטן הנאמן ולא יעזוב את הוילה עבור כסף, הוא שינה דעתו וחתם בקבוצה. האוהדים קראו לו בוגד ועל שער הכניסה לאצטדיון נכתבה כתובת גראפיטי "דלף אתה נחש".

 

 

עכשיו ברור שהוא יחמיץ את פתיחת העונה ולא ברור כמה זמן ייעדר. הוא זקוק למנוחה נוספת של 24 שעות לפני שייבדק אצל הרופא. המנג'ר מנואל פלגריני אמר: "זה לא נראה טוב". סיטי תשחק נגד האלופה צ'לסי כבר במחזור השני ב-16 באוגוסט וזה נראה שתצטרך לעלות בהרכב חסר. סרחיו אגוארו, פבלו סבאלטה, מרטין דמיצ'ליס ופרננדיניו לא יהיו בכושר משחק מלא בגלל שהם עדיין בחופשה אחרי הקופה אמריקה. הם כנראה לא יוכלו לשחק ב-10 באוגוסט נגד ווסט ברומיץ' אלביון. סיטי משחקת אחרונה את המחזור הראשון.

 

פלגריני. "כרגע אנחנו לא נראים טוב" (gettyimages)

 

פלגריני אמר על כך: "זה חשוב מאוד לעבוד קשה אבל גם המנוחה לפני תחילת העונה חשובה. יש להם כל כך הרבה משחקים במשך השנה שאתה חייב לתת להם 30 ימי מנוחה אחרי המשחקים הבינלאומיים שלהם אחרת הם לא עובדים חזק באימונים. הקופה אמריקה נגמרה ב-4 ביולי ולא יהיו להם אפילו 30 ימים כאלה. הם אולי לא יהיו מעורבים במשחק הראשון, אבל יעשו הכל לשחק בשני".

 

הצ'יליאני אמר שהוא רואה, כי השחקנים שלו רעבים להצלחה וקצת פגועים ממה שקרה להם בעונה האחרונה. "אני בטוח שהשנה נראה יכולת חזקה משחקנים שלא היו בשיאם שנה שעברה".

 

לראחים סטרלינג היתה הופעה חלשה ואוהדי ליברפול שרקו לו בוז בלי הפסקה והניפו כרזה: "אתה חמדן לכסף בגיל 20".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי