לא לבעלי לב חלש: הספורטאית שריסקה את האינסטגרם

שרפה את האינסטגרם
שרפה את האינסטגרם | מסך, אינסטגרם

היא רק בת 20, אבל נראה שהשחיינית שעוקבת אחרי כריסטיאנו רונאלדו עומדת להפוך לדבר הגדול הבא, בבריכה ועל מסלול הדוגמנות. לירון שרון עורכת לכם היכרות עם אנדראה דרגואי וממליצה לשנן את השם

(גודל טקסט)

אליסיה שמידט, פייג' ספירנק, אלכס מורגן, מריה שארפובה ואלישע להמן נחשבות לספורטאיות הסקסיות ביקום, אבל נדמה שכעת קמה להן יורשת שיש הטוענים כי היא כבר עכשיו נמצאת בליגה משלה. עולם הספורט לא הצליח להישאר אדיש לספורטאית עולה שתמונותיה שורפות את הרשתות החברתיות ומככבות בעיקר באינסטגרם. קוראים לה אנדראה דרגואי, היא אמריקאית ילידת רומניה, ועוד לפני שמלאו לה 21, היא הכוכבת של קבוצת השחייה של סאן חוזה. 

השחיינית הצעירה היא גם מיס קליפורניה לשנת 2022. בקיץ האחרון זכתה אנדראה בתחרות מלכות היופי וזו הפעם הראשונה שספורטאית פעילה זוכה בטייטל הנחשק. היא משלבת בהצלחה בין הספורט לבין הדוגמנות, יש לה קרוב ל-50 אלף עוקבים שנפעמים מהיופי שלה והמסלול שלה לכוכבות נראה מבטיח. השבוע חגגה את יום הולדתה ה-20 ובאופן תמוה היא עדיין רווקה. הספורטאים אחריהם עוקבת השחיינית הם בעיקר מארץ מולדתה או אמריקאים מתחום ההוקי והפוטבול, אך יש כדורגלן אחד שנכנס לרשימת האנשים אחריהם היא עוקבת.

מדובר, איך לא, בכריסטיאנו רונאלדו. ואם תהיתם לעצמכם אם היא עוקבת במקביל גם אחרי ג'ורג'ינה רודריגס זוגתו, התשובה היא לא, אבל היא כן עוקבת אחרי האקסית המיתולוגית שלו, אירינה שייק ואף מרבה להגיב לה על תמונות: "את אלוהית", פירגנה לה על תמונת חג המולד האחרונה שהעלתה. בקצב הזה ועם הלוק שלה, לא ירחק היום שגם היא תגיע לעשרות מיליוני עוקבים אז תזכרו את השם. 

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי