ריקן חתם במכבי ת"א: "מצטרף למועדון מפואר"

| צילום: מכבי ת"א, אתר רשמי

הקשר ישחק בצהוב ב-3 השנים הבאות. קרויף: "יוסיף ורסטיליות בצד שמאל"

(גודל טקסט)

"אני שמח להצטרף למועדון גדול ומפואר כמו מכבי תל אביב", כך אמר אבי ריקן לאתר הרשמי של המועדון מיד לאחר חתימתו לשלוש שנים. ריקן, שקיבל את החולצה מספר 22, הוסיף: "שיחקתי לא מעט פעמים בבלומפילד במדי בית"ר ירושלים ויש לי זכרונות מצוינים מהקהל של מכבי. אני בטוח שהפעם כשהם יהיו מאחורי, החוויה תהיה הרבה יותר מרגשת".

 

כפי שפורסם לראשונה בספורט1, בסיום מו"מ מול פ.צ ציריך נחת ריקן לפנות בוקר, עבר בדיקות רפואיות וחתם רשמית. ג'ורדי קרויף אמר על ריקן לאתר הרשמי: "אנחנו שמחים להחתים שחקן בדמותו של ריקן ששב לארץ לאחר תקופה מוצלחת בשוויץ ובטוח כי הוא יחזק את הסגל ויוסיף לנו מימד נוסף של ורסטיליות בצד שמאל".

 

 

עד היום בלילה מכבי ת"א תוכל לרשום אותו למשחקים מול פלזן ולהשאיר מקום להרשמת שחקן נוסף עד יממה לפני המשחק הראשון בבלומפילד. עסקת ריקן תעלה לצהובים כ-100 אלף יורו בלבד מהסכום הראשוני שדרשו השוויצרים כאשר הקשר שיכול לשחק גם בשני האגפים כמגן ישתכר כ-300 אלף יורו לעונה.

 

קרויף. "חיכה לדקה ה-90" (עדי אבישי)

 

קרויף הצליח ב-24 השעות האחרונות הרבה בזכות נאומי "האין חיזוק והבטיחו לי שחקנים" של המאמן סלבישה יוקאנוביץ' לרתום את המנכ"ל מרטין ביין והבעלים מיץ' גולדהאר לעסקה הכבדה מקצועית להבאת דאבור. עם זאת, רבים במועדון הצהוב לא אוהבים את המהלך של המנהל המקצועי ולא את דרך ההתנהלות שלו תחת ההכרזה של גולדהאר "שלב הבתים בליגת האלופות תחילה".

גורם המקורב למכבי תל אביב "נושא החיזוק והאמירות של המאמן הסרבי על אי מילוי נושא החיזוק שהובטח לו זעזעו את המועדון. כישלון בהמשך הדרך יוביל לחשיבה לא נכונה כי מיץ' גולדהאר מנע רכש מג'ורדי ויוקאנוביץ'. האחריות נותרה על קרויף שאיחר בנושא הרכש ומנסה בדקה ה-90 לעשות דברים שהיה יכול לבצע זמן רב קודם".

 

אגב בקרב רוב שחקני הקבוצה הדעה היא שהחתמת שחקנים נוספים ברמות המוכרות למועדון רק יגרמו לזעזוע שלילי ולא יוסיפו דבר בפן המקצועי. שמו של חלוץ סלטיק סטפן שצ'פוביץ' עולה כמועמד להגיע לעמדת הזר במקומו של ראדה פריצה. הוא יכול להגיע ללא תמורה כספית ועלות חוזה של 300 אלף דולר.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי