ממריאים: צפו ב-0:1 של חיפה על נוריץ'

שחקני חיפה חוגגים את השער
שחקני חיפה חוגגים את השער | צילום: אתר רשמי מכבי חיפה

תורג'מן העניק לרוני לוי ניצחון מרשים על היריבה שעלתה לפרמיירליג

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה להיראות טוב במחנה האימונים באוסטריה, כשהפעם היה זה מול יריבה מרשימה – נוריץ' האנגלית. החיפאים ניצחו הערב (שני) את הקנריות מהפרמיירליג 0:1 משער של אלון תורג'מן בדקה ה-39 לאחר מחצית ראשונה טובה בה שלטו במגרש והגיעו למספר מצבים מסוכנים.

 

רוני לוי פתח במערך של 4:4:2 עם איתי שכטר ואלון תורג'מן בחוד, כשבמחצית השניה אלירן עטר נכנס על חשבון שכטר. אביחי ידין וניקולה דריניצ'יץ' פתחו במרכז המגרש, ויוסי בניון תופקד כקשר באגף השמאלי. בהמשך ניסה את הבלם הנבחן ג'רום טואגיחה דווקא כמגן ימני, כנראה עקב החתמתו של הבלם מארק ואליינטה, שלא נכלל בסגל היום. 

 

השער הגיע בדקה ה-39 לאחר פריצה מרשימה של אייל משומר באגף, שמסר כדור שטוח אל תוך הרחבה שם מצא את שכטר, שניסה להשתלט על הכדור אך התבלבל. הכדור הגיע אל תורג'מן שכאמור בנגיעה אחת הרשית וקבע את תוצאת המשחק. במחצית השנייה השתלטו שחקני העולה החדשה לפרמיירליג על כר הדשא וחיפה בעיקר התגוננה, ולבסוף הצליחה לשמור על התוצאה ויכולה להיות מרוצה מהתוצאה מול היריבה העדיפה.

 

למרות הניצחון המרשים, רוני לוי שמר על פרופורציות. המאמן אמר בסיום לאתר הרשמי של המועדון שמדובר ב"עוד משחק הכנה, יש לנו עוד הרבה מה לתרגל ועל מה לעבוד". לאחר המשחק הבהירו במועדון כי שחר הירש לא שותף מאחר והוא סובל ממתיחה קלה ברצועה פנימית בברך ימין. אמור לשוב לאימונים ביום רביעי.

 

מהלך המשחק:

דקה 5

איתי שכטר מוצא את אלון תורג'מן ברחבה, והאחרון בועט דרדלה לידיים של השוער

דקה 15

ניקולה דרינצ'יץ' שלח את תורג'מן בכדור נפלא, החלוץ חדר לרחבה מימין, אך ניסה להתחכם ולהקפיץ מעל השוער, שקלט את הכדור בקלות.

דקה 32

חן עזרא פרץ מאגף ימין, נכנס אל הרחבה ובעט כדור חד ושטוח, אך הישר אל ידי השוער.

דקה 35

רדמונד פרץ מימין, עבר את טוואטחה בקלות ובכדור רוחב מצא את ריידמייד שבעט חלש ומצא את סטויקוביץ'

דקה 39

0:1 למכבי חיפה משומר פרץ היטב באגף, הטעה את המגן, מסר שטוח אל שכטר ברחבה שספק מסר ספק התבלבל אך מצא את תורג'מן במיקום טוב שבעט היטב הישר אל הרשת 

דקה 47

אנדרו חדר לרחבה, בעט לשער והכניע את סטויקוביץ', אך דקל קינן היה שם כדי להציל מהקו

דקה 73

 אוניל בעט מ-20 מטרים, מעל השער של סטויקוביץ'.

דקה 83

ואן וולפסווינקל חדר לרחבה ומתוך תיבת החמש בעט לשמיים

תורג'מן. שער נפלא בנגיעה (האתר הרשמי של מכבי חיפה)

הרכב מכבי חיפה: ולדימיר סטויקוביץ', אייל משומר (טואגיחה, '67), דקל קינן, אוראל דגני, טאלב טואטחה (סאן מנחם, '77), ניקולה דרינצ'יץ' (איאד חבשי, '88), אביחי ידין (ג'אבר עטא, '58), חן עזרא, יוסי בניון (איסמעיל ריאן, '58), איתי שכטר (אלירן עטר, '62) ואלון תורג'מן (שובל גוזלן, '69).

הרכב נוריץ' סיטי: דקלן רוד, ברדלי ג'ונסון, ג'וני האוסון, גארי הופר, טוני אנדרו, אליוט בנט, ריאן בנט, גארי אוניל, נתן ריידמייד, סבסטיאן בסונפי, גרמן דורנס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי