דיווח: היחסים בין לואיס אנריקה למסי השתפרו

אנריקה. מעמדו מתחזק?
אנריקה. מעמדו מתחזק? | צילום: Gettyimages

צ'אבי ומסצ'רנו תיווכו בין השניים. 'הפרעוש': "הקבוצה שלנו מדהימה"

(גודל טקסט)

העיתון 'אל מונדו דפורטיבו' פרסם היום שיש תזוזה לחיוב בשבועות האחרונים בין לואיס אנריקה לליאו מסי שיחסיהם, כידוע, היו מתוחים. המקורות שקרובים לעיתון טוענים שאנריקה התייעץ עם מסי בקשר לטקטיקת המשחק לפני הניצחון בויסנטה קלדרון וכי היחסים ביניהם כיום הם נורמליים לחלוטין.

 

העיתון גם כתב, כי חאבי מסצ'רנו שהוא חברו של מסי בקבוצה ובנבחרת ארגנטינה עזר אף הוא פעמים רבות העונה לגשר בינו לבין המאמן וכן צ'אבי הרננדס. העיתון קובע שהקרבה ביחסים תעזור בשני המשחקים המכריעים בגמר גביע המלך והאלופות וכי גם ניימאר שכעס על אנריקה כשהחליף אותו מספר פעמים העונה גישר על אי ההבנות עם המאמן.

 

 

בלם ברצלונה לשעבר, אריק אבידל, אמר שעזיבתו הצפויה של צ'אבי הרננדס בדרך לקטאר היא מכה לקבוצה מכיוון שיש לו חלק חשוב לקשר בין מסי לאנריקה וגם בין אנריקה לשאר השחקנים.

 

 

אבידל אמר לרדיו 'קאדנה סר': "צ'אבי היה האיש הכי חשוב בחדר ההלבשה העונה גם אם שיחק פחות וההשפעה שלו במגרש היתה פחותה". הצרפתי אמר שהיתה לו השפעה עצומה בחדר ההלבשה משום שהוא ידע להסביר לשחקנים הצעירים איך הדברים עובדים בתוך המועדון, איך צריך להתכונן למשחקים הגדולים.

 

צ'אבי אמור להודיע במסיבת עיתונאים מחר על עזיבתו לקטאר ועל הצטרפותו לקבוצת אל סאעד שהציעה לו חוזה במועדון. הוא יסיים 24 שנה במועדון אחרי שהצטרף בגיל 11 לברצלונה. אבידל ששיחק בין השנים 2007 עד 2013 במועדון אמר על צ'אבי "הוא שחקן מונונמטלי למועדון ויש לו עוד המון מה להציע לכדורגל הספרדי. הוא סמל למועדון כמו שהיה קרלס פויול", אמר. אבידל טען: "צ'אבי הפגין כדורגל שעלה על כל הציפיות ממנו כשהיה שחקן צעיר יותר".

 

אבידל וצ'אבי. "הוא שחקן מונונמטלי" (gettyimages)

 

אבידל אמר שהיה רוצה לראות את צ'אבי מניף את גביע המלך ובעיקר את גביע האלופות: "זה יהיה סיום יפה ויאה לקריירה של השחקן בברצלונה", סיכם. בהתאחדות הכדורגל הספרדית שוקלים להעניק גביע מיוחד לצ'אבי על תרומתו לכדורגל הספרדי בקאמפ נואו כשברצלונה תארח את דפורטיבו לה קורוניה למשחק האחרון של העונה.

 

שחקני ברצלונה נמצאים בחופשה עד מחר, אבל ליאו מסי ניצל את דף הפייסבוק והעלה פוסט חיובי במיוחד על ברצלונה העונה. הכוכב כתב: "הזכייה בליגה היא דבר חשוב מאוד ופרס שניתן תמיד לקבוצה הכי טובה לאורך העונה. הקבוצה שלנו היא מדהימה ומגיע לה לזכות בעוד תארים". 

 

La Liga es importantísima, un campeonato que siempre premia al mejor. Pero este equipo es increíble y queremos más este…

Posted by Leo Messi on Tuesday, May 19, 2015

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי