ברקת: "מאוכזבת מאיזי. לא פעלתי מאחורי גבו"

| צילום: עדי אבישי

בעלת ב"ש התייחסה לסאגת המאמנים: "נפגעו אנשים שלא מגיע להם"

(גודל טקסט)

אתמול עבר על הכדורגל הישראלי יום סוער במיוחד. זה התחיל בבוקר עם ההודעה של הפועל באר שבע כי בקיץ תיפרד הקבוצה מאלישע לוי, והמשיך עם פיטוריו המיידים של ברק בכר מקריית שמונה בטענה כי ניהל משא ומתן עם הקבוצה מהנגב מאחורי גבו של איזי שרצקי.

 

קצת יותר מ-24 שעות אחרי, החליטה בעלי ב"ש, אלונה ברקת, להבהיר בצורה מסודרת כיצד בדיוק התנהלו הדברים מטעמה. בפוסט שפירסמה ברקת בדף הפייסבוק של הקבוצה הסבירה כי "מאחר ומתפרסמים דברים לא נכונים ביומיים האחרונים, החלטתי לספר לכם את מה שבאמת קרה".

 

 

"הבטחתי להודיע לאלישע לוי אם בכוונתי להאריך את העסקתו אחרי חצי הגמר. ביום ראשון השבוע החלטתי שאחרי שלוש שנים מוצלחות יחד, דרוש שינוי", הסבירה ברקת. "אחרי קבלת ההחלטה, החלטתי להיפגש עם אלישע ביום חמישי כדי להודיע לו על החלטתי ולתאם את מועד פרסום ההודעה (תוך כוונה שההודעה תצא אחרי משחק הגמר)".

 

"באותו שבוע קיבלתי פנייה מסוכנו של ברק בכר שאמר לי כי יש לברק אופציה להשתחרר מקרית שמונה במקרה של אפשרות להגיע למועדון גדול", המשיכה הבעלים. "השבתי כי אפנה אליו חזרה רק במקרה שאלישע לא ימשיך ורק אם אקבל אור ירוק מאיזי שירצקי והדבר הראשון שעשיתי היה לפנות לשירצקי. איזי ביקש יומיים לחשוב, ואמרתי לו שייקח את הזמן כי לא אקיים כל פניה לברק לפני גמר הגביע וללא אישורו".

 

"ביום רביעי איזי הודיע לי שיש לי אור ירוק להתקדם, משום שהחליט לפטר את ברק על כך שניהל מגעים מאחורי גבו, ושהוא הולך לפרסם את כל השתלשלות העניינים תוך שעתיים. "מגעים מאחורי הגב?" שאלתי. ניסיתי להסביר לו כי לא התקיימו שום מגעים עם ברק או סוכנו, אבל ללא הועיל. המומה ומופתעת ביקשתי מאיזי לחכות עד אחרי הגמר אבל הוא הסכים לדחות רק ליום חמישי לאחר הפגישה המתוכננת עם אלישע".

 

אלונה ברקת מאוכזבת משירצקי (עדי אבישי)

 

בשלב זה הביעה אלונה את התסכול שחשה כתוצאה מהתנהלותו של שירצקי: "אני אוהבת ומכבדת את איזי אבל בהחלט מאוכזבת מהדרך בה בחר. אני מאוכזבת שלמרות שנהגתי בהגינות, פניתי אליו ולא פעלתי מאחורי גבו, נפגעו אנשים שלא מגיע להם ללא סיבה".

 

לא מעט מהביקורות כלפי ברקת נגעו לעיתוי ההודעה, שישה ימים בלבד לפני גמר הגביע מול מכבי ת"א. וגם היא מודה כי העיתוי לא היה אידיאלי: "לגבי התזמון- ברור שהייתי מעדיפה שההודעה תצא אחרי הגמר, זו גם הייתה התכנית, אבל מאחר ואיזי פעל כפי שפעל, לא נותרה לי ברירה אלא לפעול מיידית. אני בוטחת במקצוענות של אלישע ושל השחקנים שלנו, יודעת שכל מי שמגיע לגמר הגביע עושה הכל ויעשה הכל כדי לנצח. אני שלמה עם החלטותיי שנעשו לטובת הקבוצה ואוהדיה, ועכשיו כשהפרטים בידיכם, תשפטו אתם אם מדובר בהתנהלות לא הגונה".

 

הפוסט המלא (דף הפייסבוק של ב"ש)

 

מעניין לעניין, באותו עניין. על רקע הפירסומים על כך שחדר ההלבשה של ב"ש מעורער בעקבות ההחלטה על שינוי בעמדת המאמן, בחר מאור בוזגלו בחר להביע את דעתו ברשתות החברתיות ויצא כנגד התקשורת: "אני רואה פרסומים לכאורה של שחקנים שמדברים בעילום שם. אם אתם שואלים אותי אז אלה ספינים שאני לא מאמין להם".

 

חמישה ימים לפני גמר הגביע, בוזגלו המשיך והבהיר שחדר ההלבשה מגובש מתמיד: "הוכח יותר מפעם אחת שיש לנו חדר הלבשה מאוחד מכדי שיצליחו לערער אותנו. אנחנו יודעים בדיוק מה צריך לעשות וכלום לא יזיז אותנו מדרכינו. אנחנו מרוכזים". סיכם הקשר.

 

אני רואה פרסומים לכאורה של שחקנים שמדברים בעילום שם. אם אתם שואלים אותי אז אלה ספינים שאני לא מאמין להם. הוכח יותר מפעם …

Posted by Maor Buzaglo on Friday, May 15, 2015

עוד באותו נושא: איזי שירצקי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי