"כל העיר מדברת על הסדרה הזו"

מיימון. מחפש אליפות מס' 13 בקריירה
מיימון. מחפש אליפות מס' 13 בקריירה | צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד

ראשל"צ מתרגשת לקראת פתיחת סדרת הגמר בליגת הכדוריד בין מכבי להפועל

(גודל טקסט)

לאחר הפסקה של שנה, אלופת המדינה בכדוריד תגיע העונה שוב מראשון לציון. תשובה בנוגע לשאלה אם זו תהיה מכבי או הפועל שתניף את התואר תתקבל בשבועות הקרובים, בסיום סדרת הגמר שתצא מחר לדרך בבית מכבי.

 

הפועל תארח ביום שני באולם אשלים את המשחק השני בסדרה, והקבוצות ימשיכו לארח זו את זו לסירוגין עד למשחק החמישי והמכריע, במידה ויהיה בו צורך. מכבי סיימה את העונה הרגילה עם המאזן הטוב בליגה (17 ניצחונות, 2 תיקו ו-3 הפסדים), בעוד הפועל הייתה שנייה בטבלה (15 ניצחונות ו-7 הפסדים).

 

 

מכבי עדיין לא הפסידה בפלייאוף וגם ניצחה 0:2 בחצי הגמר את אלופת השנה שעברה, מכבי ת"א, בשעה שהאדומים עלו לגמר רק בשיניים, לאחר שחזרו מפיגור 1:0 מול א.ס. רמה"ש בחצי הגמר עם ניצחון 26:27 במשחק השלישי והמכריע. רק שלמרות העדיפות המסתמנת של מכבי, ההיסטוריה מוכיחה אחרת. כל שלושת הדרבים של ראשל"צ העונה היו צמודים מאוד. הצהובים ניצחו את שני המפגשים בעונה הרגילה בהפרש כולל של שלושה שערים, אך הפסידו לאדומים במפגש החשוב יותר בגמר הגביע 31:30.

 

"אני מקווה שתהיה סדרה של חמישה משחקים, כי זה מוסיף עניין לענף שאין בו הרבה חשיפה", אמר מאמן מכבי ג'ו מתתיה במסיבת העיתונאים שנערכה לקראת הגמר. מאמן הפועל סער פרנקל מאמין כי קבוצתו תדע פעם נוספת להתעלות ברגע האמת. "בתחילת העונה אנשים זלזלו במכבי ראשל"צ, אבל היא הגיעה למעמד הזה בצדק ומהמקום הראשון בליגה", אמר המאמן, "אנחנו צריכים להיות מפוקסים כל הסדרה כדי לחשוב על הצלחת הזו. אנחנו לא רגילים להפסיד כל כך הרבה פעמים בעונה אחת, אבל בסופו של דבר אנחנו ומכבי ראשל"צ נמצאים כאן בזכות. לקראת הסיום השחקנים ידעו להעלות הילוך ולהתמודד עם המשברים".

 

זו תהיה צלחת האליפות ה-30 של העיר ראשל"צ. תואר 17 של האדומים או 14 של הצהובים. קפטן הפועל עידן מיימון, שהודיע בתחילת העונה כי יפרוש בסיומה, יוכל לזכות באליפות בפעם ה-13 בקריירה. "אני לא חושב על הפרישה כרגע, אלא רק על טובת הקבוצה", אמר מיימון, "שתי הקבוצות שוות ביכולת וברמה, וכל המשחקים שהיו עד כה העונה בדרבי הסתיימו בשנייה האחרונה או בהפרש מינימלי. כל העיר מדברת על הסדרה הזו. מצפה חוויה גדולה לכל חובבי הכדוריד בעיר ובמדינה. נעשה הכל כדי שתהיה סדרה מעניינת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי