UFC

CM פאנק: "ב-WWE חיים בבועה. הוגאן? מגיע לו"

פאנק. עוקץ את WWE בכל הזדמנות
פאנק. עוקץ את WWE בכל הזדמנות | צילום: Gettyimages

לוחם ה-UFC שהתאבק בארגון יצא נגדו ועל הדרך ביקר את ההולקסטר על הערות גזעניות

(גודל טקסט)

מאז שעזב את WWE, ל-CM פאנק אין יותר מדי דברים טובים להגיד על הארגון חוץ מ'אמרתי לכם' אחד גדול. מתאבק העבר ולוחם UFC בהווה לא חסך גם הפעם מהחברה שבה עבד 9 שנים ועל הדרך שלח עקיצה קטנה לעבר האלק הוגאן, שפוטר מהארגון בחודש שעבר.

 

פאנק פתח את דבריו ואמר: "כולם ב-WWE, אם יודו בזה או לא, מעריצים גדולים של UFC. כמו בכל דבר אחר, הם תקועים 10 שנים לאחור ברמת הפתיחות אבל לאט לאט נפתחים לנושא אומנויות הלחימה".

 

פאנק התייחס כמובן להופעתה של רונדה ראוזי ברסלמניה האחרון והצפי שלה להופיע באירוע הבא: "כולם שם עכשיו מקדמים ומהללים אותה, אבל לפני שנתיים כשאני הזכרתי אותה בפני ההנהלה הם אמרו לי שמדובר בענף ספורט בלתי נסבל. זה מצחיק כי מה שהם עושים כעת הם דברים שאמרתי להם שכדאי לעשות לפני חמש שנים. הם חיים בבועה וכשאתה כל היום בדרכים ממופע למופע שום דבר מסביב לא משנה, גם אני חייתי בבועה הזו. הם בנו אימפריה שבה הם הכי טובים במה שהם עושים, אבל אין להם מושג גמור מה קורה מחוץ לבועה שלהם".

 

הלוחם משיקגו התייחס גם להאלק הוגאן שפוטר מ-WWE אחרי הערות גזעניות נגד הקהילה האפרו-אמריקאית: "דברים שאתה אומר חוזרים אליך ונושכים אותך בישבן. כל אחד מקבל בסוף את מה שמגיע לו. למרבה התקווה הוא הביע התנצלות כנה ואפשר להמשיך את החיים. כולנו אמרנו דברים טיפשיים ואני לא הייתי ממהר לשפוט כל ציטוט שנאמר לפני הרבה שנים, אבל במקרה הזה הדברים חמורים יותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי