אורי אלון: "לא סגרנו את הסגל לעונה הבאה"

אלון. לא קרובים להשלמת הסגל
אלון. לא קרובים להשלמת הסגל | צילום: עדי אבישי

בעלי הפועל י-ם בראיון ל-103FM: "חשוב לי מאד שפישר משחק בנבחרת"

(גודל טקסט)

אלופת המדינה, הפועל ירושלים, לא עוצרת. לאחר שהצליחה להחתים בקיץ שעבר את דאנטה סמית' מתחת לאפה של מכבי ת"א אתמול (רביעי) הם הצליחו להחתים את סנטר נבחרת ישראל, דיאור פישר.

 

בראיון לתכנית הספורט של 103FM דיבר בעלי הקבוצה, אורי אלון, על ההחתמה החדשה: "לא היה קשה לשכנע אותו להגיע לירושלים. היו לו עוד כמה הצעות, גם מקבוצות יורוליג אבל הוא בחר בנו. אני לא יודע אם מכבי ת"א רצו אותו, אני לא מתעסק בהם. מי שמתעסק עם קבוצה אחרת סופו לא להצליח. אנחנו צריכים להשתפר באירופה לאחר עונה חלשה ואני מאמין שעשינו את המהלכים הנכונים מבחינת החוק הרוסי".

 

 

"זאת החתמה מאד משמעותית מבחינתנו משום שזה אומר שיש לנו ישראלי בכיר כמעט בכל עמדה. זה אומר שאנחנו יכולים לשחק עם ההרכבים במהלך המשחק. זה נותן לנו גמישות אדירה בחוק הרוסי. הוא גם יתרום לנו רבות באירופה, אחרי עונה מצוינת ביורוליג. זה חשוב לי מאד שהוא רוצה לשחק בנבחרת ישראל ולתרום חזרה – זה לא קל".

 

"ההחתמה הזאת לא סוגרת את הסגל לעונה הקרובה. כרגע יש עוד כמה שחקנים שאנחנו חושבים עליהם ואנחנו לא קרובים להשלמת הסגל. יש לנו הרבה מטרות העונה גם באירופה וגם בליגה אנחנו רוצים לשמור על האליפות".

 

אוהדי ירושלים. "פוטנציאל גדול משדמיינתי" (עדי אבישי)

 

"היום קיבלתי הודעה שכבר מכרנו למעלה מ-6000 מנויים ואני מניח שנגיע לפחות ל-8000 עד תחילת העונה. כשקניתי את הקבוצה אמרו לי שאין סיכוי למכור יותר מ-3000, אבל אני רואה כל יום שהפוטנציאל של הקבוצה הזאת גדול יותר ממה שדמיינתי. גל האוהדים שלנו מתרחב ואני מקווה שבעוד חמש שנים אני אשב בארנה מלאה, לא רק במשחק אליפות, אלא גם ביורוליג".

 

"אני חושב שלגל מקל יש התלבטות רצינית וחשוב שהוא יעשה את מה שטוב לו. הוא יודע שאנחנו רוצים אותו, אבל אני גם מבין אם הוא יחליט לחכות עוד קצת כדי למצוא קבוצת NBA או יורוליג. גל ישחק אצלנו – אם לא בעונה הקרובה אז בהמשך – יש לנו חיבור מדהים ואנחנו מאד מעריכים את מה שהוא מביא על המגרש ומבחינת האופי".

 

"אני לא ממצמץ מול קבוצה כזאת או אחרת – כבר היום יש לי 60% מהחמישייה הפותחת של נבחרת ישראל. התהליך שלנו הוא ברור והצביון הישראלי שלנו הוא ברור, בין אם מדובר בדור הנוכחי ובין אם מדובר בדור הבא, שמעניין אותי לא פחות".

 

מקל. "יש לו התלבטות רצינית" (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי