"אם זה היה פאקו היו כבר שולחים אותו הביתה"

יוקאנוביץ'. אין חיבור
יוקאנוביץ'. אין חיבור | צילום: אודי ציטיאט

ההפסד של מכבי ת"א במלטה הדליק נורות אדומות. ערן זהבי יחזור להרכב

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב קיימה אתמול (רביעי) בקריית שלום אימון שלאחר החזרה ממלטה לקראת הגומלין ביום שלישי באיצטדיון בלומפילד. הקפטן ערן זהבי קיים אימון מלא במאמץ יחד עם השחקנים שלא שותפו  בהפסד להיברניאנס 1:2. זהבי כשיר ויעלה בהרכב הראשון במשחק הגומלין. כזכור, שלשום לא שותף זהבי במשחק ההפסד למלטזים למרות שערך תרגילי חימום לאורך המחצית השנייה.

 

במכבי תל אביב מבינים כי משהו לא טוב מרחף מעל הקבוצה ומקרין על פתיחת העונה. ההפסד  להיברניאנס הדליק את כול הנורות האדומות בקריית שלום וגרם למיץ' גולדהאר, מרטין ביין וג'ורדי קרויף להפנים כי חובה לבצע עצירת חרום ולחשב מסלול מחדש. כרגע, התחושה היא של חוסר ביטחון כללי ושל איבוד הדרך בהתנהלות של המנג'ר ג'ורדי קרויף ובעיקר של המאמן הסרבי סלבישה יוראנוביץ'.

 

 

גורם המקורב למועדון אמר הבוקר: "מתברר שבחצי השנה שחלפה לא נעשה דבר בקבוצה למעט מרדף של איבוד כבוד אחרי שחקנים ישראלים שמפנים עורף להצעות של ג'ורדי קרויף. כולם ראו, בעיניים פקוחות, את קבוצת ההמשך של פאקו אייסטרן שלא ניצחה בחוץ מאז ינואר. אף אחד לא הפנים דבר מאז שהקבוצה (עם זהבי) הפסידה לבית"ר ירושלים ומכבי פ"ת במשחקי נעילת העונה והקרינו על ההתנהלות הנוכחית".

 

פאקו. אותו כבר היו מחזירים לספרד (ערן לוף)

 

שחקנים סיפרו כי באימון המסכם ערב המשחק היה תרגול קצר של שיטת שלושת הבלמים וויתור על שני המגנים. מלבד התרגול הזה המאמן הסרבי פתח בהרכב המפתיע כמעט ללא תרגול כשהחילופים שלו במחצית השנייה היו תמוהים ולא מובנים בלשון המעטה. בשיחות סגורות בין השחקנים נאמר למקורביהם "אם פאקו היה עולה לא מוכן מקצועית כמו המאמן הנוכחי ומבצע חילופים של עובר אורח מזדמן היו כבר שולחים אותו חזרה לספרד. מאז תחילת האימונים פשוט  אין חיבור מקצועי בין ג'ורדי ליוקאנוביץ'".

 

במכבי תל אביב הלחוצה מנסים לבצע שינוי בסגל ושוב נעשות פניות אל אבי ריקן מפ.צ.ציריך המבוקש גם במכבי חיפה, טוטו תמוז ומואנס דבור שנמצאים על המדף כבר שבועות ארוכים במהלכים של דיבורים וחוסר הצלחה להביא אותם לקריית שלום.

 

הכול במועדון ממתינים למשחק הגומלין ביום שלישי. אם מכבי תל אביב תנצח ותחלוף על היברניאנס לא צפוי שום זעזוע במועדון. הדחה של מכבי תל אביב בשלישי תוביל למחול שדים כפי שלא נצפה עד כה בכהונתו של מיץ' גולדהאר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי