לואיס אנריקה חתם על הארכת חוזה בברצלונה

צילום
צילום | צילום: Gettyimages

רשמית: הקטאלונים הודיעו כי המאמן יישאר עד קיץ 2017. גם אלבס נשאר

(גודל טקסט)

הפתעה בברצלונה. אחרי שהיה נדמה שדני אלבס יעזוב את המועדון, האריך היום (שלישי) המגן הברזילאי את חוזהו בברסה ממש רגע לפני שהנשיא ג'וזף ברתומאו מתפטר כדי שיוכל להתמודד בבחירות.

 

אלבס בן ה-32 יצטרך עכשיו להתמודד עם אלש וידאל שהוחתם כמגן ימני. הברזילאי חתם לשנתיים עם אופציה לעונה שלישית. הוא נראה בוכה בחגיגות של ברצלונה בקאמפ נואו ואמר לאוהדים: "אני שייך לכם, גם אם אעזוב אני רוצה שתדעו זאת".

 

 

ההצעה האחרונה של ברצלונה היתה לשנתיים וחוזה לעונה נוספת, אבל נראה שאלבס קיבל שדרוג בשכר.

 

 

לאורך חודשים היה נתק בין הצדדים ואפילו פורסם שהוא סגר בפאריס סן ז'רמן, אבל הידיעה הוכחשה על ידיו. כמו כן, גם מנצ'סטר יונייטד ומילאן גילו בו עניין ובמסיבת עיתונאים שערך לפני שבוע אמר אלבס שהוא עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה וטען שהוא נותן את הנשמה למועדון ב-200 אחוז ולהנהלה בעשרה אחוז בלבד.

 

כעת האגף הימני של ברצלונה יהיה אחד החזקים באירופה, אך יש לציין כי וידאל יוכל לשחק רק בינואר 2016 בגלל אמברגו ההעברות והוא יכול לשחק גם כקשר תוקף באגף ימין.

 


דני אלבס. נשאר עם מסי (Gettyimages)

 

בנוסף, אחרי סימני שאלה שפיזר בשבועות האחרונים לואיס אנריקה על עתידו, הודיע המאמן לראשי ברצלונה שיישאר בתפקיד. המועדון הודיע רשמית כי המאמן האריך את חוזהו ויישאר בברצלונה לשנתיים נוספות, עד קיץ 2017. למעשה הוא האריך את חוזהו בעונה אחת.

 

נשיא ברצלונה, ג'וזף ברתומאו, דרש מאנריקה תשובה בגלל שהוא מתפטר מתפקידו כנשיא ומכנס מסיבת עיתונאים בערב להודיע על כך. הוא גם ניקה את השולחן בכך שהחתים את אלש וידאל והאריך את חוזהו של דני אלבס בשנתיים. ההחלטה של אנריקה מבטיחה יציבות בברצלונה גם אם ייבחר נשיא חדש וברטומאו לא ימשיך.

 

הנשיא נאם הערב במסיבת עיתונאים והודה: "זה פשוט מטורף מה שליאו מסי עושה בברצלונה. כולם מקנאים בנו בזכותו. אנחנו בעידן קסום ויש לנו שלושה חלוצים (מסי, ניימאר וסוארס) ששברו את כל שיאי הכיבוש. יש לנו קבוצה לטווח ארוך. ההימור על לואיס אנריקה ועל שחקני הרכש בקיץ שהיה הצליח. הקבוצה היום טובה יותר מאשר היתה לפני חמש שנים". בנוסף אמר שהקדיש את כל זמנו בגוף ובנפש לניהול ברצלונה והוא חושב שהצליח. בעוד שבועות אחדים יתכוננו לברצלונה לבחירות.   

 

בנושא אחר, בברצלונה טענו שהם סגרו את שוק ההעברות עד לינואר 2016 בו יהיה מותר להם לרכוש אחרי סיום האמברגו, אבל תחנת טלוויזיה ספרדית טוענת כעת שהקבוצה רוצה להחזיר את הקשר, דניס סוארס ששיחק כמושאל העונה במדי סביליה.

 


דניס סוארס. יחזור הביתה? (Gettyimages)

 

הקשר בן ה-21 שיחק 45 משחקים וכבש שישה שערים בקבוצה האנדלוסית. הוא הושאל לפי ההסכם לשנתיים ונותרה לו עונה אחת בסביליה, אבל בברסה רוצים אותו כבר כעת. אם סוארס יוחזר מהשאלה הוא יוכל לשחק מיידית בגלל שהיה שייך למעשה לברצלונה ורק הושאל. בברסה הציעו לסביליה כתחליף לסוארס את אלן חלילוביץ' הקרואטי ששיחק העונה בברצלונה ב' כדי שיצבור דקות משחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי