אביו וסוכנו של קיירי ארווינג נגד ראשי קליבלנד

ארווינג. פציעה שסיימה לו את העונה
ארווינג. פציעה שסיימה לו את העונה | צילום: Gettyimages

לאחר פציעת הרכז השניים קיימו שיחה קשה עם המנכ"ל. בלאט: "מקרה מצער"

(גודל טקסט)

אם המשימה להבאת אליפות ראשונה לעיר קליבלנד לא היתה מספיק קשה, אתמול (שישי) היא הפכה קשה אף יותר. אמש פורסמו תוצאות ה-MRI של קיירי ארווינג שחשפו כי הרכז יעדר לפחות שלושה חודשים לאחר ששבר את פיקת הברך.

 

"יש שלושה מרכיבים להצלחה בפלייאוף" אמר לברון ג'יימס לאחר הפציעה של ארווינג, "הראשון הוא שהקבוצה תגיע בכושר ובתיאום מוחלט, את זה יש לנו, השניים האחרים הם הימנעות מפציעות ומזל, שני מרכיבים שיש לנו מחסור בהם. אבל אל תדאגו, זה לא ישפיע על המוראל שלנו".

 

 

כזכור, הרכז הציג את אחד ממשחקיו הטובים ביותר בקריירה, כשהציג שורה סטטיסטית של 23 נק', שבעה ריב', שישה אס', ארבע חט' ושתי חסימות – האחרונה במהלך מכריע על סטף קרי – ב-44 דקות. הוא נפצע כאשר ניסה לעבור את קליי תומפסון בדרך אל הסל וסובב את הברך במהלך. למרות שמדובר באותה הברך, לפציעה הנוכחית אין קשר לזאת שגרמה לו להפסיד משחקים בסדרה מול אטלנטה.

 

ארווינג. פציעה באותה הברך (AFP)

 

"זה הפך את הכל לקשה יותר", סיכם דייויד בלאט לאחר פרסום התוצאות, "אבל הדבר החשוב ביותר הוא שקיירי יחזור לשחק בריא ללא השפעות ארוכות טווח. מתיו (דלבדובה) שיחק נפלא בשבילנו, הוא הרים את המשחק שלו כשהיינו צריכים והקבוצה ואני מאמינים בו. הוא יהיה מוכן ונדע איך לשחק איתו".

 

הפציעה של ארווינג היא  לא הדבר היחידי שראשי הקאבס יאלצו להתמודד איתו. בסיום המשחק יצא בזעם אביו של הרכז, דדריק, מהחדר בו שהו ארווינג ונציגי הקבוצה, הוא הוא נצפה טורק את הדלת ביצאה.

 

גריפין. שיחה קשה (gettyimages)

 

מאוחר יותר אביו, כמה מחבריו וסוכנו של השחקן התגודדו מחוץ לחדר ההלבשה ודיברו בתסכול על הסיטואציה. דייויד גריפין, מנכ"ל הקבוצה, ניסה לפייס את האב אך הוא הדף כל ניסיון לדבר איתו ושלח את גריפין לדבר עם סוכנו של ארווינג, ג'ף ווצ'סלר. השניים שוחחו מאוחר יותר אך התוכן לא פורסם.

 

בשבועות האחרונים יש מתח סביב הסיטואציה, כשהאב והסוכן מפצירים בקבוצה לתת לארווינג מנוחה רבה יותר. "אתם חייבים לדבר עם האנשים שהיו בסיטואציה" אמר בלאט מאוחר יותר, "כן זה אירוע מצער, אבל לא הייתי שם, אז לא אוכל להרחיב על מה שקרה". ארווינג חתם בנובמבר על הארכת חוזה לחמש שנים בשווי 90 מיליון דולר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי