אריק בנאדו: "המטרה העיקרית היא לשחק ביורו"

בנאדו. המשימה יוצאת לדרך
בנאדו. המשימה יוצאת לדרך | צילום: ערן לוף

מאמן הצעירה: "שמח להיות פה". ביום ראשון: משחק הבכורה נגד ליכטנשטיין

(גודל טקסט)

מאמן הנבחרת הצעירה של ישראל, אריק בנאדו שמונה לתפקיד לא מזמן, יתחיל באופן רשמי את תפקידו על הקווים כבר בשבוע הבא, ביום הראשון הקרוב כאשר ישראל תתארח אצל ליכטנשטיין במסגרת מוקדמות אליפות אירופה 2017 שתיערך בפולין בקיץ בעוד שנתיים.

בנאדו, שכידוע החליף בתפקיד את הגרמני מיכאל ניס, יעפיל לאליפות אם הנבחרת תסיים במקומות הראשון או השני, נושא שתלוי גם בדירוג הנבחרות שיסיימו במקום השני המקביל בבתים האחרים בשלב המוקדמות.

"אני מקווה שנעשה משחק טוב נגד ליכטנשטיין" אמר בנאדו בפתיחת דבריו. "זה תפקיד שחלמתי לעשות ואני שמח שהגשמתי אותו. אנחנו מתקרבים למטרה, עברנו 11 אימונים מאז שהגעתי ועבדנו לא מעט כדי להעביר לשחקנים את מה שאני רוצה".

 

"יש לנו סגל טוב ומוכשר, ואחת המטרות שלנו היא שהשחקנים ישתלבו בנבחרת הבוגרת" המשיך המאמן החדש. "אני מאמין שבשנה הבאה השחקנים האלה יכולים להפוך לבורג מרכזי בקבוצות שלהן".

 

המאמן נשאל האם זהו אינו נחשב לתפקיד עבור מאמנים שנמצאים לקראת סיום הקריירה וענה: "אני לא חושב שזה תפקיד לסוף קריירה. אני מאמן ארבע שנים פלוס מינוס, אני חושב שצברתי לא מעט ניסיון בשנים האלו ויש לי גם ניסיון עשיר בתור שחקן. למדתי מכל המאמנים שלימדו אותי וגם מאלי גוטמן שאני עובד איתו בבוגרת, כך שאני לא הרבה שנים אבל עם לא מעט ניסיון. מרגיש מוכן ויש לי תשוקה עזה למקצוע. שמח להיות בנבחרת".

 

על הבית אליו הוגרלה הנבחרת בשלב המוקדמות, ביחד עם פורטוגל, יוון, הונגריה, אלבניה וליכטנשטיין אמר: "המטרה הראשונית תהיה לנסות להעפיל, ננסה לעשות הכל בשביל זה. לא נגדיר כישלון או הצלחה לפי עלייה. יש לנו מטרות משניות מעבר למטרה העיקרית לשחק ביורו, וזה לשפר את השחקנים בשביל הנבחרת הבוגרת".

 

בנאדו על רקע אלי גוטמן. מחויב קודם כל לנבחרת הצעירה (ערן לוף)

 

"למחרת המשחק בליכטנשטיין אמשיך עם הנבחרת הבוגרת" הבהיר בנוגע לתפקידו גם כעוזר מאמן של גוטמן, "אם הדברים יהיו חופפים, כמובן שקודם כל אהיה בנבחרת הצעירה". על היריבה ליכטנשטיין אמר: "לא יודעים הרבה עליהם, אפילו את הגובה שלהם אין לנו כי אין שום אתר לראות את זה. אבל ראיתי אותם, ניתחנו אותם – כל החומר שיש זה ממשחק אחד. זה מה שיש לנו וננסה לעשות את המקסימום עם הנתונים האלה".

 

על הנבחרות האחרות בבית הוסיף: "אני לא מכיר אותן מספיק. יש לנו בית לא קל, יש הרבה עבודה ויש לי גם זמן. אני מבטיח שנבוא מוכנים לכל משחק ומשחק. אנחנו האחרונים שיכולים לזלזל באיזושהי קבוצה או נבחרת. אנחנו יודעים שאנחנו נבחרת טובה".

 

הנבחרת הצעירה תפגוש את נבחרת ישראל הבוגרת בהמשך היום במשחק שייערך באצטדיון בלומפילד ויהווה הכנה עבור השתיים למשחקים מול ליכטנשטיין ובוסניה בהתאמה. בנאדו הבהיר כי שחקניו יזכו למנוחה ולא ישחקו כל אחד למעלה מ-45 דקות. 

עוד באותו נושא: אריק בנאדו, הנבחרת הצעירה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי