צפו: אלכס שטילוב סיים במקום השביעי בקרב רב

שטילוב. השיג את היעד המצופה
שטילוב. השיג את היעד המצופה | צילום: הוועד האולימפי בישראל

הציג תחרות בינונית אך השיג תוצאה איכותית מבחינתו. פלדון סיימה 17

(גודל טקסט)

אלכס שטילוב סיים במקום השביעי בגמר הקרב רב שנערך היום (חמישי). הישראלי חזר לאחרונה להתחרות בקרב רב לאחר הפסקה ארוכה, כהכנה לאולימפיאדת ריו.

 

המתעמל התחיל את התחרות בסוס הסמוכות שם השיג תוצאה של 14.300. לאחר מכן הוא ביצע את תרגיל הקרקע, החזק שלו, וסיים עם תוצאה של 14.166. התרגיל השלישי היה סוס הקפיצות, בו הוא מתקשה וסיים עם תוצאה של 14.133.

 

 

התרגיל הרביעי היה הטבעות בו השיג תוצאה של 13.533 בשל מעידה בנחיתה. לאחר מכן עבר לתרגיל המתח שם השיג תוצאה 14.566. התרגיל המסיים היה המקבילים, שם השיג תוצאה חלשה של 13.533. הוא סיים עם ציון משוכלל של 84.631.

 

אולג ורניאב מאוקראינה זכה בזהב עם ציון של 90.332, בכסף זכה אולג סטפקו האזרי ובארד ניקיטה איגנטייב מרוסיה.

 

שטילוב. "תחרות לא רעה" (הוועד האולימפי בישראל)

 

אלכס שטילוב: "עשיתי תחרות לא רעה, לצערי נפלתי בקרקע אבל אני לא עושה מזה סיפור. אני מקווה שרק אלמד מזה. הקונספט פה קצת שונה מהרגיל, כי התחרות שלנו הייתה בשילוב עם התחרות של הבנות ולי זה הפריע קצת בקרקע כי לא שמעתי את הספירה של הדקה. בסה"כ היה בסדר. אני שמח שעשיתי את כל ששת המכשירים פה כי זוהי הכנה טובה לאליפות העולם שתהיה בגלאזגו בספטמבר, שם אצטרך להשיג קריטריון דרך הקרב רב. יש מקום לשיפורים ונעשה את זה".

 

מאמנו סרגיי וייסבורג: "אנחנו מרוצים. זו אינה  תחרות מטרה, והתלבטנו אם לעשות שישה מכשירים. אני חושב שזה היתה החלטה טובה לקראת אליפות העולם" כיוון שאין לנו בדרך עוד תחרות ברמה כל כך גבוהה כמו זו כאן".

 

בנשים, צוף פלדון סיימה במקום ה-17 מתוך 18 מתחרות, שיפור של מקום אחד מהמוקדמות. הישראלית בת ה-16, שמתחרה בתחרות גדולה ראשונה בבוגרות, השיגה תוצאה של 12.800 נקודות בסוס הקפיצות, 11.966 במקבילים המדורגים, 11.900 בקרקע ו-12.933 בקורה. היא סיממה היא ציון מששוקלל של 49.599 נקודות.

 

פלדון. "מאד מרוצה" (הוועד האולימפי בישראל)

 

אלינה מוסטפינה מרוסיה זכתה במדליית הזהב, ג'וליה שטריינגרובר השווייצרית בכסף וליקה וופרס מהולנד זכתה בארד.

צוף פלדון: "אני מאוד מרוצה מהתחרות כאן. זה הישג גדול בהתחשב בעבודה שאני מתחרה  שנה ראשונה בבוגרות. היתה לי תחרות טובה וחוויה גדולה לעלות לגמר עם כל המתעמלות הטובות באירופה. נחזור הביתה ונמשיך לעבוד קשה, ונוסיף דרגת קושי ונשפר ביצועים".

 

המאמנת זהבה זיסמן: "אני מאוד מרוצה. זה יום גדול להתעמלות הנשים בישראל כשמתעמלת צעירה כל כך עמדה בגמר קרב רב עם כל האריות של אירופה. לא היתה לה אף שגיאה גדולה. אני מקווה שצוף תיכנס לסגל האולימפי".

 

שטילוב ופלדון. מאושרים בסיום (הוועד האולימפי בישראל)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי