איזי מגיב בחזרה: "האכזבה העמוקה היא שלי מאלונה"

ממנה ציפיתי לנהוג אחרת
ממנה ציפיתי לנהוג אחרת | צילום: עדי אבישי

בעקבות הודעתה של ברקת, בעלי קרית שמונה פרסם הבהרה משלו

(גודל טקסט)

סאגת חילופי המאמנים בקריית שמונה והפועל באר שבע מסרבת להירגע. יום אחרי שנודע כי אלישע לוי יעזוב את באר שבע בסיום העונה ושברק בכר פוטר מקריית שמונה, בשל משא ומתן שניהל עם באמצעות סוכנו עם המועדון מהנגב, מוקדם יותר הערב (שישי) הגיבה אלונה ברקת לנושא.

 

בפרסום בדף הפייסבוק של הקבוצה הציגה הבעלים את גירסתה לאירועים וטענה כי "מאוכזבת מאיזי שירצקי" והכחישה כי "פעלה מאחורי גבו". וכפי שניתן היה לצפות, בעליי קריית שמונה לא יכול היה שלא לפרסום תגובה משלו לברקת.

 

 

"לאחר שקראתי את דברי אלונה ברקת לא יכולתי שלא לשים את הדברים על דיוקם, לפרט ולחדד מספר דברים חשובים: אלונה ברקת פנתה אליי כאמור ביום שלישי בשאלה האם היא יכולה לנהל משא ומתן עם ברק בכר", פרסם הערב שירצקי באמצעות דובר הקבוצה. "הודעתי לה שאני מבקש יומיים לחשוב על הנושא ושאחזור עם תשובה. חשוב להדגיש ולהבהיר כי בשיחה זו אלונה לא טרחה לספר לי, כי כבר קיבלה פנייה כלשהי מברק או מי מטעמו".

 

בהמשך מפרט איזי מדוע החריף את תגובתו: "ביום רביעי בבוקר, תוך כדי שיחה שלי עם אלונה, התבררה לי העובדה כי פנייתה של אלונה אליי הייתה רק לאחר שכבר שוחחה עם סוכנו של ברק בכר שפנה אליה. באותו הרגע הודעתי לה שאם כך הדברים, אז כבר אין על מה לדבר וזאת מכיוון שברק בכר מפוטר החל מרגע זה שכן מעשיו הם בגידה באמון שנתתי בו. הסכמתי לדחות את פיטורי ברק ואת ההסבר להן בכ-24 שעות מהסיבה שאלישע לוי חגג באותו היום באירוע חינה של הבת שלו".

 

ואז התייחס שירצקי ישירות לתחושות שהביעה ברקת כלפיו: "אלונה כתבה בתגובתה שהיא מאוכזבת ממני שזה נחמד, אך האכזבה העמוקה במקרה הזה היא שלי ממנה. אם אליי יפנה מאמן שנמצא תחת חוזה בקבוצה מסוימת אין כל סיכוי אסכים להיפגש או לשוחח איתו לפני שידאג לפנות קודם למועדון בו הוא חתום ויקבל את הסכמתם. לכן האכזבה במקרה זה היא שלי מאלונה, ממנה ציפיתי לנהוג אחרת. יחד עם זאת ברור כי האכזבה הקשה והעמוקה שלי יותר מכל במקרה הזה היא מברק עצמו".

עוד באותו נושא: איזי שירצקי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי