הנהלת ניוקאסל החליטה לא לפטר את קארבר

מסיים את תפקידו בניוקאסל. השאלה מתי
מסיים את תפקידו בניוקאסל. השאלה מתי | צילום: Gettyimages

הבעלים שקל למנות את סטיב מקלארן לתפקיד. המנג'ר: "השחקנים לא איתי"

(גודל טקסט)

מסתמן שהקבוצה הכי אומללה בפרמיירליג היא ניוקאסל. שמונה הפסדים רצופים, האחרון שבהם 3:0 ללסטר, דרדרו אותה עד למרחק שתי נקודות מהקו האדום ובקצב הזה היא תרד ליגה. לקראת שלושת המחזורים האחרונים של העונה תתמודדנה סנדרלנד, האל סיטי, ניוקאסל ואסטון וילה בקרב נגד הירידה, כאשר נראה שאפסו סיכוייהם של ק.פ.ר וברנלי שצפויות לרדת לליגת המשנה בתום העונה.

 

בעוד שלסטר, האל ואסטון וילה משיגות נקודות ניוקאסל מגלה יכולת זוועתית. למאגפייז נותרו משחקים נגד ווסט ברומיץ' בבית, ק.פ.ר בחוץ ומשחק אחרון נגד ווסטהאם בבית. בינתיים הכאוס בקבוצה ענק. האל תשחק היום נגד ארסנל בניסיון להוציא אולי נקודה (שידור ישיר החל מ-21:50 בספורט1 וב-HD).

 

ה'דייל מייל' דיווח היום שהבעלים מייק אשלי שוקל לפנות למנג'ר דרבי קאונטי סטיב מקלארן כדי שיבוא כבר עכשיו, לשלושת המשחקים שנותרו, להחליף את ג'ון קארבר המנג'ר הזמני של הקבוצה. הבעיה שקארבר לא רוצה להתפטר ומקלארן כבר כשל העונה עם דרבי קאונטי כשבעט בדלי ולא הצליח להעלות אותם אפילו לפלייאוף לעלייה לפרמיירליג. מקלארן עדיין כואב את ההפסד לרדינג 3:0 שמנע ממנו להמשיך את החלום של אוהדי דרבי קאונטי. בהמשך היום שחררה ניוקאסל ידיעה לפיה אחרי דיונים הוחלט להשאיר את קארבר בתפקיד. 

 

קארבר הפך למנג'ר הכי מגוחך בליגה. אחרי ההפסד ללסטר טען ששחקן הקבוצה, המגן השמאלי מייק וויליאמסון, הרחיק את עצמו בכוונה בגלל שלא רצה להיות שותף לכישלון של הקבוצה ולמאבק נגד הירידה. המנג'ר גם אמר: "אני יודע שהשחקנים לא שומעים לי. הלוואי שהיה להם את הרצון שיש לי להילחם".

 

 

וויליאמסון הכחיש את האשמות המנג'ר שלו וטען שהוא גורם בכוונה לקרע בין השחקנים. "אני רוצה להתנצל בפני האוהדים. לא הייתה לי כל כוונה לפגוע בג'יימי וראדי ולהיות מורחק. הייתי פשוט צריך להיות יותר מרוכז בניסיון שלי לזכות בכדור. לצערי עשיתי דבר שאף פעם לא רציתי לעשות וזה לפגוע בקבוצה. אני אעשה הכל כדי לעזור לחברי השחקנים להתכונן למשחקים הבאים ובמשחק האחרון אוכל לתרום אם המנג'ר יקרא לי. היה לי הכבוד לשחק בקבוצה הזו חמש שנים". הנהלת הקבוצה כבר הודיעה למגן השמאלי שלא תחדש את חוזהו המסתיים בקיץ הקרוב והתנצלותו אפילו לא פורסמה באתר הרשמי של המועדון.

 

העיתון 'אינדיפנדנט' טען כבר בבוקר שקארבר יישאר בסופו של דבר עד לסיום העונה מכיוון שלדעת ההנהלה סנדרלנד וק.פ.ר לא יוכלו לעבור אותם וברנלי במצב קשה גם כן. קארבר ניצח רק בשניים מ-17 משחקיו כמנג'ר הקבוצה אחרי שהחליף את אלן פארדיו שעזב לקריסטל פאלאס. למרות שמייק אשלי מתעקש להשאיר קארבר עד תום העונה, סנדרלנד ניצחה את סאות'המפטון 1:2 בשבת והמנג'ר שלה דיק אדבוקט אמר: "גררנו את השכנים שלנו למאבק נגד הירידה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי