מי יירש את מנואל פלגריני בקיץ?

פלגריני. החלו קרבות הירושה
פלגריני. החלו קרבות הירושה | Gettyimages

בניטס, ויירה או אנצ'לוטי – עיתוני אנגליה סימנו את המועמדים לאימון מנצ'סטר סיטי

(גודל טקסט)

מאת: יעקב זיו         צילום: Gettyimages

 

48 שעות אחרי ההפסד של מנצ'סטר סיטי בדרבי למנצ'סטר יונייטד (4:2)עוסקת התקשורת הבריטית בעתיד של האלופה היוצאת: מי יהיה המנג'ר החדש של הקבוצה ואיזה שחקנים יעזבו. העיתון 'דיילי אקספרס' מפרסם שבסיטי מתעקשים שגורלו של מנואל פלגריני ייחתך לכאן או לכאן רק אחרי פגישה בינו לבעלים חלדון אל מוברק בחודש מאי, ושהוא יילך רק אם לא יצליח לייצב את הספינה עד אז.

 

 

הבוקר אפשר לקרוא באנגליה על שלושה מועמדים בשלושה עיתונים. ה'דיילי סטאר' מפרסם על רפא בניטס, ה'דיילי מייל' סבור שפטריק ויירה עשוי להתמנות וה'סאן' טוען שקרלו אנצ'לוטי, שרמז על אפשרות שלא ימשיך בריאל מדריד, הוא המועמד העיקרי לסיטי.

 

'הדיילי סטאר' מפרסם שבניטס, כיום מאמן נאפולי, מועמד להגיע לאיתיחד אחרי שלא חתם על הארכת חוזהו בקבוצתו האיטלקית. המנג'ר הצליח עם ליברפול חלקית וזכה איתם בליגת האלופות, אבל לא באליפות אנגליה. הוא זכה עם צ'לסי בליגה האירופית ונראה מתאים מאוד לתפקיד. לפי הדיווח, סיטי תחתים את בניטס על חוזה קצר מועד מכיוון שהמועמד העיקרי שלה להגיע הוא פפ גווארדיולה, עליו תוכל לשים את היד אולי בקיץ 2016.

 

 

'הסאן' מפרסם הבוקר שאנצ'לוטי הוא דווקא המועמד המוביל. לפי העיתון, המאמן האיטלקי אמר אמנם שהחוזה שלו במדריד לא תלוי בתוצאת הדו-קרב עם אתלטיקו מדריד, אבל נראה שאם יודח על ידי היריבה העירונית מליגת האלופות, הוא לא ימשיך וכבר פורסם שסיטי ביקשה ממנו החודש תשובה האם יש סיכוי שיגיע.

 

ב'דייל מייל' טוענים שוויירה הוא "היורש" המועדף. הצרפתי, שמאמן בינתיים את הקבוצה עד גיל 21, מסיים את לימודי הפרו בקיץ הקרוב ורוצה מאוד לקבל את התפקיד. העיתון גם כותב שבסיטי יהיו מוכנים לשמוע הצעות למכירת סמיר נאסרי ויאיא טורה, שמועמד לעבור לאינטר. גם אלכסנדר קולרוב, אדין דז'קו וג'יימס מילנר שמסיים חוזה מועמדים לעזוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי