מו וויליאמס סיכם בקאבס, קרופורד הבא בתור?

וויליאמס. ישחזר ימיו כקדם?
וויליאמס. ישחזר ימיו כקדם? | צילום: Gettyimages

הרכז חוזר לקדנציה שנייה בקבוצה. שיחות מתקדמות עם הקליפרס

(גודל טקסט)

לברון ג'יימס הוא לא אדם שאוהב לחכות. הוא הבהיר את זה היטב לראשי קליבלנד, כשיצא מהחוזה ובינתיים מסרב לשבת איתם למו"מ חדש, לפחות עד אשר יסיימו לשדרג את הקבוצה.

 

הלילה (שלישי), הקאבס התקרבו בעוד צעד לדרישות שלו, כשסיכמו עם חברו הטוב, מו וויליאמס, על חוזה לשנתיים בהן ירוויח 4.3 מיליון דולר. זאת תהיה הקדנציה השנייה של הרכז במועדון, לאחר ששיחק בו בין השנים 2008-11 וסייע למועדון להעפיל לגמר הראשון בתולדותיו. ב-2009 אף נבחר בפעם היחידה בקריירה למשחק האולסטאר.

 

 

מי שאולי יצטרף אליו הוא ג'מאל קרופורד, שעשוי להגיע לקבוצה בטרייד. לאחר עזיבת דיאנדרה ג'ורדן, הקליפרס נואשים למצוא סנטר מחליף וישמחו לקבל את החוזה הנגמר של ברנדן הייווד שיאפשר להם לרדת מתחת לתקרת השכר ולהחתים את את ג'בייל מגי.

 

 

גם גולדן סטייט, היריבה של קליבלנד בגמר ה-NBA ממשיכה לשמור על הסגל שהביא לה אליפות ראשונה מאז 1975, כשהחתימו על הארכת חוזה את ליאנדרו בארבוסה לעונה אחת עבור 2.5 מיליון דולר.

 

עוד חדשות מעניינות עבור אוהדי הכדורסל בישראל. ג'ו אינגלס, הפוורוורד האוסטרלי שלא הרשים יותר מידי בקדנציה שלו במכבי תל אביב, האריך את חוזהו ביוטה בשנתיים נוספות בהם ירוויח 4.5 מיליון דולר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי