דור חוגי מתקרב למכבי פ"ת, ספואן זועבי נבחן

חוגי. יחצה את הכביש
חוגי. יחצה את הכביש | צילום: עדי אבישי

החלוץ צפוי להיות מושאל מחיפה. קשר ראשל"צ וברקמן מנסים להרשים

(גודל טקסט)

במכבי פ''ת ממשיכים במאמצי החיזוק לקראת העונה הקרובה. המלאבסים רוצים מאוד להוכיח שהעונה האחרונה והמוצלחת לא הייתה מקרית ולשם כך עוסקים במועדון בניסיונות לצירופם של מספר שחקנים שיתווספו לשני השחקנים הזרים כבר חתמו במועדון  שאבייה תומא ומינדאוגאס פאנקה ולשוער איתמר ניצן שהשאלתו סוכמה לעונה נוספת.

 

השחקן הישראלי הראשון שיחזק את הקבוצה הוא המגן השמאלי הצעיר של הפועל ב''ש, דודי טויטו שמגיע בהשאלה לעונה אחת וייאבק יחד עם הקפטן נאור פסר על עמדת המגן השמאלי. בנוסף בקבוצה של בן שמעון רוצים לחזק את ההתקפה שהייתה מהחלשות אשתקד ומו''מ מתקדם מתנהל מול חלוץ מכבי חיפה, דור חוגי.

 

 

חוגי בן ה-20, שחקן הנבחרת הצעירה של ישראל, שיחק בעונה שעברה בהפועל פ"ת עימה ירד ליגה אך רשם עונת בכורה מוצלחת עם 7 שערים, מרביתם במחזורי ההכרעה. מה שנותר לחתימה הוא סיכום סופי בין הבעלים עמוס לוזון ליעקב שחר וההערכה היא שהחתימה תתבצע בימים הקרובים וחוגי יחזק את החוד של בן שמעון.

 

בנוסף בקבוצה נבחנים גם מספר לא מועט של שחקנים ביניהם מור שקד שפתח את העונה שעברה בבית''ר ירושלים, ספואן זועבי מעירוני ראשל''צ וייבגני ברקמן, בלמה של הפועל נצרת עילית.

 


בן שמעון. מחפש חיזוק בליגות הנמוכות (דני מרון)

 

רן בן שמעון יחליט לגבי השחקנים שירצה להחתים עד ליציאה למחנה האימונים ב-17 ביולי באוסטריה. עד ליציאה למחנה האימונים תקיים הקבוצה שלושה משחקי אימון שייערכו מחוץ למתחם האימונים של הקבוצה שנמצא בשיפוצים. פ"ת תפגוש את בני לוד ביום חמישי, מכבי נתניה  ביום ראשון ומ.ס אשדוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי