"זאת חוויה פנטסטית לעבוד עם לברון"

בלאט. מצפה להמשכיות
בלאט. מצפה להמשכיות | צילום: Gettyimages

דייויד בלאט סיכם עונה: "הדברים יהיו פשוטים יותר בעונה הבאה"

(גודל טקסט)

יומיים לאחר סיום העונה שלהם, שנגמרה בהפסד 4:2 לגולדן סטייט בגמר ה-NBA, קיימו דייויד בלאט ומנכ"ל קליבלנד דייויד גריפין מסיבת עיתונאים לסיכום העונה כולה.

 

"אנשים לפעמים שופטים אותנו על מקרה בודד", אמר בלאט בקשר ליחסיו עם לברון, "אבל בשורה התחתונה שנינו מנסים להשיג את הטוב ביותר. זה כבוד לעבוד עם מישהו שכל כך מחויב לעזור לחברים שלו לקבוצה להגיע לרמה הגבוהה ביתור. זאת היתה חוויה פנטסטית לעבוד איתו ואני מצפה לעשות את זה בשנים הבאות".

 

 

"בשבילי המטרה היתה לעזור ללברון להשיג את המטרות שהוא הציב לעצמו. המטרה שלי כמאמן היא למצוא את המרכיבים שהופכים כל שחקן לטוב ביותר שהוא יכול להיות. אתה תמיד משנה את סגנון המשחק שלך בהתאם לשחקנים שיש לך, לא רק עם לברון. אם אתה לא יודע לעשות את זה אתה לא עושה את העבודה שלך. אתה חייב להתאים את עצמך לשחקנים והם אליך. כולנו עשינו התאמות ולדעתי היה לזה חלק משמעותי בהצלחה שלנו", הוסיף.

 

ג'יימס. "ברור שיש לו מעמד מיוחד" (AFP)

 

המונולוג על ה'מלך' המשיך: "אני חייב להודות שזאת היתה חוויה מאוד שונה בשבילי, היה גרף למידה מאוד חד אבל בסוף היום, לדעתי, עמדנו בכל הציפיות שלנו. ללברון באמת יש מעמד מיוחד בקבוצה. ווינר מוכח והשחקן הכי טוב בליגה וחשוב שהוא ירגיש שיש לו כוח בתוך הקבוצה. כל עוד הוא נשאר חיובי ועוזר לשחקנים האחרים אני מקווה שזה ימשיך".

 

עונה הבאה? "אני מאמין שהמשכיות היא המפתח להצלחה בכל קבוצה. המשימה הגדולה שלנו תהיה להשאיר את רוב הסגל ואז יהיה לנו יתרון גדול על יתר הקבוצות. עברנו הרבה 'כאבי גדילה' במהלך העונה, אבל בזכותם הצלחנו להנחיל שיטות משחק ודרכי עבודה שיתנו לנו יתרון גדול על יתר הקבוצות בעונה הבאה".

 

הדרך: "מאז ינואר מצאנו את 'הדרך שלנו'. היינו מצוינים בהגנה ומצאנו את השיטה שעבדה בשבילנו בהתקפה, לכן אני מקווה שנוכל להמשיך מאותה נקודה. דברים יהיו פשוטים יותר בעונה הבאה כי כולם יודעים ומכירים אחד את השני ונוכל לחדד את הדברים שעבדו בשבילנו העונה. הכללים שלי לקבוצה מנצחת? להישאר במסלול, להאמין בעצמך ולהישאר בריא".

 

דלאבדובה. צפוי להישאר (AFP)

 

דייויד גריפין נשאל מה דעתו על ההישגים של המאמן לאורך העונה: "אתה לא מגיע למאזן של 3:33, ומנצח בסוויפ בגמר המזרח בלי שהמאמן שלך עושה עבודה נפלאה. בטח שזה קורה לאור כל הקשיים שנתקלנו בהם לאורך העונה. תמיד יהיו רעשי רקע סביב הקבוצה, הם לעולם לא ייעלמו, אבל אחד הדברים שהוא הצטיין בהם לאורך העונה הוא היכולת להתעלם מהם. אני פשוט לא מבין למה הביקורת הזאת ממשיכה, קשה לי לדמיין מישהו שהיה מצליח יותר ממנו".

 

המנכ"ל גם נשאל לגבי ההכנות לעונה הבאה: "אני מקווה שאני לא עובר על חוקי הליגה, אבל אנחנו בהחלט מתכוונים להשאיר את טריסטן תומפסון, מת'יו דלאבדובה ואימן שאמפרט. לגבי ג'יימס ולאב, אני מצפה שהם יצאו מהחוזים שלהם, אבל אני מניח שיצרנו את האווירה המתאימה בשביל שהם יחזרו לקבוצה. אני בהחלט לא מצפה שהם יעזבו".

 

"למדנו המון במהלך הפלייאוף האחרון והיום יש לנו מידע טוב יותר על השחקנים שאנחנו מחפשים ואיך לבנות קבוצה מנצחת. אנחנו נחפש בדראפט ובשוק החופשי שחקנים אינטנסיביים שימשיכו את הקו שהתווינו בקבוצה לאורך העונה", סיכם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי