מיכאל ניס: "כשקיבלתי את ההודעה הייתי גם קצת עצוב"

עוזב ברגשות מעורבים
עוזב ברגשות מעורבים | צילום: ההתאחדות לכדורגל

מאמן הנבחרת הצעירה סיים את תפקידו: "אני מודה לשחקנים"

(גודל טקסט)

מאמן הנבחרת הצעירה בשנתיים האחרונות, מיכאל ניס, סיים היום (חמישי) באופן רשמי את תפקידו ונפרד במסיבת עיתונאים מיוחדת שערכה ההתאחדות לכדורגל. את המאמן הגרמני יחליף אריק בנאדו.

 

ניס, ששימש גם כמנהל הטכני של הנבחרות הצעירות, החל את תפקידו באפריל 2013, והגיע עם הנבחרת למקום השני בשלב הבתים של יורו 2015 אך לא הצליח להעפיל עימה לשלב הפלייאוף.

 

את מסיבת העיתונאים פתח מנכ"ל ההתאחדות רותם קמר שאמר: "אני רוצה להודות למיכאל על תקופתו בישראל, הוא הציב סטנדרטים מקצועיים גבוהים והביא איתו דברים חדשים לכדורגל הישראלי, עין מקצועית אחרת לנבחרות הצעירות. מנהל מקצועי לנבחרות ישראל הוא תפקיד משמעותי".

 

"החוזה שלי בהתאחדות לכדורגל יסתיים ב-30 ויש לי רק עוד משחק אחד נגד ליכטנשטיין" אמר ניס בתחילת דבריו. "הודיעו לי שאריק בנאדו מונה במקומי, נפגשתי איתו ביום שלישי ונתתי לו את כל המידע כדי להתחיל, ככה שאף אחד לא צריך להיות מודאג מהעתיד של הכדורגל הישראלי" אמר".

 

בהמשך הוסיף: "אני רוצה להודות לשחקנים שלי, שהם כישרונות גדולים. יש להם עתיד מבטיח. היה לי חשש לפני שהגעתי לכאן איך יקבלו אותי היות ואני גרמני, אבל לכל מקום שהגעתי אליו קיבלתי תגובות חיוביות, כך שיש לי הקלה מהבחינה הזאת ואני מלא הערכה על זה שקיבלו אותי יפה. מעולם לא היה לי חיבור כזה טוב עם צוות ועם שחקנים, כשקיבלתי את ההודעה הייתי גם קצת עצוב".

 

קיבל מניס את המידע. אריק בנאדו (האתר הרשמי מכבי חיפה)

 

"הנבחרת הזאת יכולה להגיע להישגים גדולים, כמו גם שאר הנבחרות הצעירות, הכדורגל הישראלי נמצא בדרך הנכונה", הוסיף המאמן הגרמני וסיכם: "אני עדיין לא יודע איך לעכל את העזיבה שלי, אני ברגשות מעורבים. זה לא אסון בשבילי שלא אמשיך אבל לא אשקר כי היה בי משהו שרצה להישאר, תמיד חשבתי שאולי כן נוכל להמשיך. הייתה לנו תקופה מאתגרת ועשינו את המקסימום".

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי