יחי ההבדל: ברצלונה ב' נאבקת נגד ירידה לליגה ה-3

מחגיגות אליפות לירידת ליגה?
מחגיגות אליפות לירידת ליגה? | צילום: Gettyimages

הקבוצה תילחם על חייה הערב מול ויאדוליד (21:55, ישיר בספורט1)

(גודל טקסט)

בעוד שהקבוצה הראשונה של ברצלונה רושמת עוד דף של זהב בהיסטוריה של המועדון לאחר שזכתה שלשום (ראשון) באליפות ה-23 בתולדותיה, ברצלונה ב', מליגת המשנה, שתארח הערב את ויאדוליד (שידור ישיר החל מ-21:55 בספורט1 וב-HD) נאבקת נגד הירידה לליגה השלישית. הקבוצה מדורגת במקום ה-21 ולפני אחרון והיא במרחק 4 נקודות מהקו האדום, כשנותרו ארבעה מחזורים לסיום העונה.

 

ברסה ב' מאומנת על ידי ג'ורדי ויניאס שאימן לפני כן את הנוער של ברצלונה, שמונה לתפקיד בתחילת העונה, והיא רוצה להימנע מירידה לליגה השלישית שם משחקת ריאל מדריד ב' המכונה ריאל קסטיליה.

 

בהרכב שצפוי לפתוח הערב בולטים ארבעה שחקנים צעירים שנכללו העונה גם בסגל הבוגר, העיקרי שבהם הוא מוניר אל-חאדווי, חלוץ בן 19 ממוצא ספרדי-מרוקאי שבתחילת העונה היה אחד מהשחקנים הבולטים בקבוצה הראשונה וכבש שער ליגה, ואף נכלל בסגל של הקבוצה הבוגרת בניצחון 0:1 על אתלטיקו מדריד לפני כיומיים בויסנטה קלדרון והשתתף בחגיגות האליפות. האם יהיה לו קשה לנחות למציאות של הליגה השנייה?

 

יחד איתו ישחקו אלן חלילוביץ' הקרואטי בן ה-18 שנרכש מדינאמו זאגרב לפני שהוטל אמברגו הרכש על הקבוצה, סנדרו בן ה-19 המשחק כקשר תוקף ואדמה טראורה עוד שחקן בן 19 וחלוץ מצוין שייתכן ויהיה לו עתיד גם בבוגרים.

 

הספיק לעבור למועדון לפני האמברגו. אלן חלילוביץ'. (Gettyimages)

 

גורלה של ברצלונה ב' עשוי להיקבע בשני המשחקים הקרובים, הערב מול ויאדוליד וביום שבת נגד לאס פאלמס (שידור ישיר החל מ-22:25 בספורט1). "יש לנו מבחן חשוב מאוד השבוע", אמר המאמן ויניאס".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי