יש גביע: נבחרת ישראל זכתה במונדיאל האמנים

שחקני נבחרת ישראל מניפים את הגביע
שחקני נבחרת ישראל מניפים את הגביע |

השחקנים של עובד קראוס זכו להניף את התואר לאחר ניצחון בפנדלים (4:5) על רוסיה

(גודל טקסט)

מאז 1970 ישראל לא הצליחה להעפיל לגביע העולם. הגול ההוא של מוטל'ה שפיגלר מול שבדיה הוא הזיכרון המתוק האחרון של הנבחרת מהטורניר החשוב ביותר בכדורגל בעוד לנו נותר רק להתבונן בקנאה על הנבחרות הזוכות.

 

היום (ראשון), זכינו לטעום קצת מאותה התרגשות, שכנבחרת ישראל למונדיאל האמנים זכתה בתואר לאחר שגברה בפנדלים על נבחרת רוסיה 4:5, לאחר 0:0 בתום הזמן החוקי.

 

 

שמות הבולטים בנבחרת היו החזאי דני רופ שיתופקד כמגן, אנחל בונני (חלוץ), כשכוכב הסדרה 'זגורי אימפריה', ישראל אטיאס, שימש כקפטן הנבחרת בטורניר וזכה להניף את הגביע. גם ייצוג של שחקן עבר היה, כאשר עבאס סוואן שלבש את מדי הנבחרת שיחק בחוליית הקישור של המאמן הראשי, עובד קראוס.

 

אחרי המשחק השחקנים והמאמן עובד קראוס חגגו בטירוף. קראוס אפילו נראה מתעלף על כר הדשא. הם עבדו חצי שנה על ההכנות למונדיאל והקדישו מזמנם ימים כלילות. היו להם ירידות ועליות בהכנות, אבל רבים אמרו שהנבחרת הציגה כדורגל הרבה יותר אטרקטיבי מנבחרת הבוגרים של ישראל. המאמן עובד קראוס שהיה סוכן כדורגל בעבר והוא סוכן אמנים, הצליח לארגן נבחרת מצוינת שהראתה הרבה דבקות במטרה. הנבחרת הורכבה מאמנים לא מוכרים וכאלה מוכרים יותר והביאה הרבה כבוד לישראל. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי