צ'יצ'ריטו: "אשמח מאוד אם בניטס ירצה אותי"

צ'יצ'ריטו. לפחות האוהדים אהבו אותי
צ'יצ'ריטו. לפחות האוהדים אהבו אותי | צילום: Gettyimages

החלוץ מאוכזב שריאל ויתרה עליו, אבל מצפה לשובו ליונייטד: "יצטרכו סגל גדול"

(גודל טקסט)

חאבי צ'יצ'ריטו התראיין ל'מארקה' הספרדי והביע את אכזבתו מכך שריאל מדריד לא רוצה להמשיך להחזיק בו גם בשנה הבאה. "אני רוצה לשחק היכן שיתנו לי ושיסמכו עלי", עקץ המקסיקני את המועדון, "היה להם דד ליין והם פספסו את זה, אבל אשמח מאוד אם רפא בניטס ירצה אותי".

 

לשאלה אם יש לו טענות נגד קרלו אנצ'לוטי שלא נתן לו לשחק אמר: "אין לי טענה אליו. הוא בטח בי כשהיה צריך אותי ונתן לי לשחק. אני לא חושב שיש הוראה מלמעלה לשמור על קארים בנזמה. כל שנה טוענים את זה ואני לא רוצה להיכנס לזה. אנצ'לוטי אהב אותי ותמך בי".

 

 

על היחס של ריאל מדריד אמר: "לפחות האוהדים אהבו אותי, הרגשתי את זה ברחוב ואני אסיר תודה להם. אני גאה שנתתי הכל לריאל מדריד והגענו להישגים. היו גם אכזבות אבל זה ככה בכדורגל". 

 

 

"האפון" רמז ללואיס ואן חאל שהוא מוכן לחזור לשחק במנצ'סטר יונייטד: "נכון שבשנה שעברה הוא שלח אותי מהקבוצה כי הוא רצה לצמצם את הסגל ולהתבסס על שחקנים שהביא, אבל העונה זה יהיה סיפור אחר, כי מנצ'סטר יונייטד תשחק באלופות והיא צריכה סגל הרבה יותר גדול. אני אשמח להשתלב".

 

על האפשרות שכריסטיאנו רונאלדו ישחק מספר 9 וגארת' בייל בשמאל אמר צ'יצ'ריטו: "זה יכול להיות, למה לא? רונאלדו הרבה פעמים עובר משמאל למרכז ההתקפה, ככה שזה יכול לעבוד. אני מאמין שרפא בניטס יזכה בתארים עם ריאל מדריד העונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי