שירצקי, דרך ארץ קדמה לתורה

שירצקי. לשחר הוא לא היה מתנהג ככה
שירצקי. לשחר הוא לא היה מתנהג ככה | צילום: ערן לוף

דעה: בסיום משחק הבית האחרון הגיע הבוס של ק"ש לשיא בילדותיות ונקמנות

(גודל טקסט)

אחד הדברים שאהבנו לאהוב בקריית שמונה זה השקט, הנוף הפסטורלי, עמדת האנרדוג אל מול הגדולות וההצלחה המתמשכת ששווה תואר מפעל חיים לבעלי המועדון איזי שירצקי.

אולם השבוע האחרון גרם קצת – הרבה – לזעזוע, מבלי להיכנס למי צודק ומי אשם בפרשת בכר-דהאן-ברקת-שירצקי. עושה רושם כי הבעלים של קריית שמונה התחיל לקלף את עורו הנעים והרך, ואנו מתחילים לגלות זוויות אחרות ולעיתים אף מכוערות.

 

 

תתפלאו, אבל שיחות בין ראשי הקבוצות בארץ נערכות כמעט על בסיס יומי, ויש הסכם שקט בלתי כתוב בניהם שמה שנאמר בין הבעלים נשאר שם. לשירצקי יש את הזכות להיפגע, וגם להיפרד מבכר, אבל הציטוט של השיחה בין הבעלים הייתה שבירת קוד מוסכם.

בסיום המשחק מול באר שבע הגיע לשיאו בהתנהגות ילדותית ונקמנות אישית, שהיא מהות היצר הרע של האדם: "ברק בכר שונא את עאבד", "הפועל ב"ש עם תקציב כפול ופחות חמש נקודות", ו"בשנה הבאה אני מבטיח להגיע מקום אחד גבוה יותר", כל אלה היו אמירותיו של של שירצקי, שהופך מרגע לרגע לאדם פחות נעים ממה שהכרנו.

הוא מתעלם מהטראבליסטית כאילו הייתה קבוצת מרכז טבלה זניחה. הלו, קצת כבוד, קצת צניעות, יש למכבי שלושה תארים העונה, וכמה יש לך?

הוא זורק בוץ על בכר כאילו לא זכה איתו רק לפני שנה בגביע המדינה, אבל הוא זרק בוץ גם על בן שמעון כאילו לא זכה איתו באליפות, אז מה הפלא.

 


אחמד עבאד. הפך לחלק מהמריבה, ואפילו לא ידע על כך (דני מרון)

 

וההתנהגות לבעלי הפועל ב"ש היא התנהגות שובניסטית טהורה, רוצה קרב ספורטיבי? אנחנו אוהדי הכדורגל יותר מנשמח שבשנה הבאה יהיו פה חמש מעומדות לתואר האליפות.

ולמה שובניסטי אתם שואלים? כי שירצקי לא יעיז לעולם לצטט שיחה עם יעקב שחר או להגיד בסיום העונה שמכבי חיפה השקיעה פי שלושה מקריית שמונה וסיימה הרבה מאחוריה. נראה את שירצקי מצטט את אבי לוזון או מיץ' גולדהאר בהודעה לתקשורת.

שירצקי בטוח כי הוא חסין מפגיעה בקצב ההתנהלות הלא ראויה שלו. אחרי כל מה שקרה, מאמנים, שחקנים ואנשי צוות יחשבו פעמים אם להתעסק עם השריף מהצפון, ובעלים רבים בליגת העל עוד עלולים ללמד אותו לקח.

 


יעקב שחר ועוזי מור. אליו הוא כנראה לא היה מתנהג ככה (האתר הרשמי של מכבי חיפה)

 

אפילו בכתובים רשמו שדרך ארץ קדמה לתורה.

עוד באותו נושא: איזי שירצקי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי