"שי פגוע מאוד מהפועל ת"א ושוקל את עתידו בקבוצה"

אבוטבול. לא אוהב שמגיעים שחקנים חדשים ואיתו לא מדברים
אבוטבול. לא אוהב שמגיעים שחקנים חדשים ואיתו לא מדברים | צילום: עדי אבישי

קפטן האדומים מצפה להבהרות בנוגע למעמדו וכועס על ההתעלמות ממנו

(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב נכנסים לשבוע השני בו הצוות המקצועי והניהולי לא קיבלו שכר. מקור הבעיה טמון בעובדה שהכספים שהיה אמור להעביר אחד מהבעלים החדשים, אמיר כבירי, טרם נכנסו לקופת המועדון.

בבדיקה שערך ספורט1 התברר כי כבירי העביר את הכספים כבר לפני מספר ימים, אלא שעניינים בירוקרטיים הקשורים בהמרת הכסף הזר לשקלים ובדיני מיסים, מעכבים למעשה את תשלום המשכורות אך במועדון הבהירו כי העניין מצוי בטיפול הדוק והסוגייה אמורה להיפתר בימים הקרובים.

לצד השמועות על כך שלא נמצא בתכניות המקצועיות לעונה הבאה למרות שמחזיק בחוזה לשתי עונות נוספות, הקפטן, שי אבוטבול, טרם וזומן לשיחה עם הנהלת הקבוצה או מי מטעם הצוות המקצועי עד כה. אבוטבול פגוע מהיחס כלפיו ומצפה להבהרות מההנהלה בנוגע לעתידו אף לפני חג השבועות כדי שידע לבחון את צעדיו וידע לאן מועדת הקריירה שלו כעת. "מחתימים שחקנים ומנהלים מגיעים עם עשרות שחקנים, מן הראוי שידברו עם שי ויסבירו לו מה קורה", אמרו שחקנים בהפועל.

מתחזקת ההערכה כי פיני בלילי ימונה למנהל הקבוצה בימים הקרובים, זאת רק ולכשיושלם סופית הליך פיטוריו של מנהל הקבוצה, מורדי דדון, שכבר שלח מסרים לראשי המועדון כי ידרוש את כל התנאים הסוציאלים המגיעים לו על כל שנותיו, דבר לא התכוננו מראש בחודרוב.

 

 

בעוד כשבועיים יגיע לארץ המאמן הספרדי החדש, סזאר מנדיונדו, לסבב ראשון של פגישות עבודה ובחינת ובחירת מיקום מגוריהם של משפחתו ומשפחות עוזריו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי