ניקולה מיטרוביץ' מועמד למכבי פתח תקווה

מיטרוביץ'. מחכה להחלטה בנוגע לעתידו
מיטרוביץ'. מחכה להחלטה בנוגע לעתידו | צילום: אסף קליגר

קשרה הסרבי של מכבי ת"א עשוי להגיע למלאבס במקומו של בראיין גרזיצ'יץ'

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה מאמינים כי הקבוצה עדיין מסוגלת לסיים במקום הרביעי בפלייאוף העליון ולהקדים במאבק על הכרטיס לאירופה את בית"ר ירושלים ומכבי חיפה.

 

בשבת תארח מכבי פתח תקווה ב'מושבה' את מכבי תל אביב, משחק אליו אמורים להגיע כ-5,000 אוהדי מכבי תל אביב לאצטדיון שעשוי לשמש בחלק ממשחקי העונה הבאה, כמגרשם הביתי.

 

 

שחקניו של מאמן מכבי פתח תקווה, רן בן שמעון, לא כבשו בארבעת משחקי הפלייאוף העליון שער זכות ומאמינים שזה יקרה בשבת נגד האלופה שבדרך.

 

בתוך כך, ראשי מכבי פתח תקווה כבר מתכננים את העונה הבאה ובקבוצה יעשו שינויים רבים בסגל השחקנים הזרים והישראלים, כפי שהובטח לרן בן שמעון ערב חתימת חוזה ההמשך שלו.

 

רן בן שמעון. הובטח לו חיזוק בקיץ (ערן לוף)

 

במהלך הימים הקרובים תתקיים פגישה בין אבי לוזון, שינו זוארץ ועומר גולן עם הקשר בראיין גרזיצ'יץ' שכבר הודיע כי מבחינתו תם פרק הכדורגל בישראל ועם סיום העונה, בכוונתו לשוב אל בני משפחתו בארגנטינה ולשחק בקבוצה מקומית. מכבי פתח תקווה תנסה לשכנע את גרזיצ'יץ' להמשיך עונה נוספת.

 

למקרה שלא יצליחו להשאירו, בקבוצה כבר עולים שמות של שחקנים לעונה הבאה, כשהפעם הכוונה היא להחתים שחקנים זרים שכבר מכירים את הכדורגל הישראלי ולתת להם עדיפות על פני שורת נבחנים המגיעים להתרשמות. שמו של קשרה הסרבי של מכבי תל אביב, ניקולה מיטרוביץ' עלה כמועמד להחליף את גרזיצ'יץ', זאת במידה ומיטרוביץ' לא ימשיך בעונה הבאה בקריית שלום.

 

בתחילת העונה, כשמיטרוביץ' לא היה בתוכניות של המאמן אוסקר גרסיה, לפני שזה הוחלף על ידי פאקו אייסטראן, ניהל מיטרוביץ' מו"מ עם הפועל באר שבע, אלא פאקו שלף אותו מחוץ לסגל אל ההרכב הראשון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי