בעכו מחפשים משקיע שיקח את ניהול הקבוצה

לא שקט בעכו
לא שקט בעכו | צילום: דני מרון

רוני פרטוש, יו"ר הקבוצה, חתם על טפסי העברתו של אדי גוטליב להפועל ת"א

(גודל טקסט)

העמותה שמנהלת את הפועל עכו התכנסה אתמול (שלישי) והישיבה הסתיימה בטונים צורמים, כאשר לכולם היה ברור שהדרך בה סיכמו אנשי העירייה את העברתו של הבלם המצטיין אדי גוטליב מאחורי גבו של היו"ר רוני פרטוש, למעשה הציגה את  העמותה וצורך קיומה באור ציני. 

אין זה סוד שהקבוצה העמידה תקציב ראוי בליגת העל רק בזכות העירייה. ראש העיר שמעון לנקרי, נתן מנדט נרחב לסגנו אוהד שגב לקחת את המושכות וזה מינה את שלומי דורה למאמן הקבוצה במקומו של אלון חרזי שהתפטר. 

עד עכשיו דורה עושה את הבלתי ייאמן ושני מחזורים לסיום העונה הקבוצה נמצאת מעל הקו האדום ותלויה בעצמה. בעירית עכו יודעים שבשנה הבאה התמיכה בקבוצה אמורה לרדת משמעותית ומחפשים גורם חיצוני שישקיע בקבוצה ויקח את זכויות הניהול. 

גורם המקורב למועדון אמר לספורט1: "אדי גוטליב סגור בהפועל ת"א. על פי אוהד שגב ישק דבר בהפועל עכו, ופרטוש הוא בחור טוב שלקח על עצמו את כל האחריות, אבל בסופו של דבר בלי העירייה אין לעמותה יכולת לגייס כספים ולמרות הכעס של חברי העמותה על אופן ההעברה ב-36 תשלומים, אין מה לעשות- צריך לצמצם נזקים וחובות".

כזכור, היו"ר פרטוש היה מנהל קמפיין הבחירות של ראש העיר שמעון לנקרי ומונה על ידו לתפקיד במועדון. דבר שמסביר את המעורבות והתלות בעיריה במהלך השנים. כעת ישמחו בעכו למצוא גורם שיקח עליו את הקבוצה וישחרר את ראשי העיר והיו"ר פרטוש מהאחריות הכבדה. פרטוש חתם על טפסי העברת אדי גוטליב להפועל ת"א.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי