70 מיליון יורו ולואיז תמורת קוקה ודייגו גודין?

יחבור לפברגאס בקישור?
יחבור לפברגאס בקישור? | צילום: Gettyimages

צ'לסי רוצה את שני שחקני אתלטיקו ותחזיר להם את המגן הברזילאי

(גודל טקסט)

כפי שזה נקרא כעת, צ'לסי ואתלטיקו מדריד ימשיכו לעשות עסקים בקיץ הקרוב. כזכור, אשתקד צ'לסי רכשה שני שחקנים מאלופת ספרד: פיליפה לואיז, דייגו קוסטה וגם טיבו קורטואה שהושאל מהבלוז למדריד, חזר ללונדון.

היום (שישי) מדווח בתקשורת האנגלית כי צ'לסי החליטה ללכת על שניים מהכוכבים הגדולים ביותר של הקולצ'נרוס, דייגו גודין וקוקה. כבר תקופה ארוכה שמוריניו מחזר אחר הספרדי. כעת, הוא החליט להנחית בכל מחיר את ה'יורש של צ'אבי' בסטמפורד ברידג' ולא רק אותו. ה'מיוחד' החליט לחזק גם את מרכז ההגנה של אלופת אנגליה הטרייה והוא מתכוון לרכוש גם את הבלם האורגוואי של סימואנה.

ככל הניראה מי שיעשה את הדרך ההפוכה הוא המגן השמאלי, לואיז. שלא הצליח לתפוס מקום בהרכב של צ'לסי בעקבות היכולת הגבוה שמפגין אספיקולטה. לפי הדיווח, מערכת היחסים של הברזילאי ושל המאמן הפורטוגלי עלתה על שרטון ודרכו לויסנטה קלדרון ניראת סלולה. 

דייגו גודין. איתו לצ'לסי תהיה הגנת ברזל (Gettyimages)

במידה ואכן השניים ינחתו באנגליה, ההגנה המצוינת של צ'לסי תהפוך לחזקה יותר ותגדיל את הסיכויים של מוריניו להגשים את החלום ולזכות עם הבלוז בצ'מפיונס ליג. הסכום שצ'לסי תשלם בתוספת ללואיז עשוי לנוע באזור ה- 70, 80 מיליון יורו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי