דניאל קרבחאל מבוקש בארבע קבוצות צמרת

קרבחאל. רוצה להישאר
קרבחאל. רוצה להישאר | צילום: Gettyimages

ריאל מדריד מעוניינת למכור את המגן לאחר שרכשה את דנילו מפורטו

(גודל טקסט)

בעוד שבריאל מדריד מתלבטים בשאלה מי יהיה מאמן הבאה של הקבוצה, והאם להחזיר את אלברו מוראטה למועדון ואיזה שחקנים יעזבו ויירכשו, אחד השחקנים המצטיינים העונה, המגן הימני דני קרבחאל, עשוי לעזוב אחרי בואו הצפוי של דנילו הברזילאי מפורטו שכבר חתם בקבוצה ומשחק על אותה משבצת. 

 

ארבע קבוצות מגששות בקשר לרכישתו האפשרית של המגן בן ה-23. מדובר בבאיירן מינכן, פ.ס.ז', ליברפול ומנצ'סטר יונייטד. חוזהו של המגן מסתיים רק ב-2019 אחרי שנרכש חזרה מבאייר לברקוזן אליה נמכר על ידי ריאל מדריד. הוא נמכר תמורת 5 מיליון יורו בלבד לקבוצה הגרמנית ונרכש חזרה ב-6.5 מיליון יורו. האם אלברו מוראטה יעשה אותה דרך חזרה? בספרד טוענים שכן.

 

 

קרבאחל שהיתה לו עונה טובה והוא מבין הבודדים בסגל ריאל מדריד שעלה מהנוער לא רוצה לעזוב ומעדיך להילחם על החולצה עם דנילו, אבל יהיה לו קשה מאוד שכן הברזילאי מפורטו נחשב לשחקן חם וריאל מדריד שילמה עליו למעלה כ-40 מיליון יורו.

 

"אני לא מכיר אותו היטב", הודה קרבחאל על דנילו, אבל הוסיף: "ריאל מדריד מביאה תמיד את שחקנים הכי טובים ואני רוצה להתמודד איתו על חולצת ההרכב".

 

דנילו. צפוי לקבל את חולצת ההרכב (gettyimages)

 

בשבועות האחרונים קרבחאל הפך לשחקן מפתח בקבוצה וגילה יכולת טובה גם בהגנה וגם בהתקפה ודחק את ארבלואה עמוק לספסל. הוא שיחק העונה ב-45 משחקיה של ריאל מדריד בכל המסגרות ופתח ב-35 מהם. הוא כמעט הורחק במשחק נגד אתלטיקו מדריד באלופות בגלל עבירה על מאריו מנדזוקיץ'. במשחקים נגד סלטה ויגו, סביליה ולאחרונה נגד יובנטוס גרם לפנדל.

 

בעיה קשה שריאל מדריד צריכה לתת את דעתה על כך היא שאם השחקן יעזוב היא תישאר אולי רק עם חסה רודריגס כשחקן בית. המגן הגיע לריאל מדריד בגיל 12 והוא תוצרת האקדמייה של המועדון.

 

בעוד שבברצלונה צעירים רבים מתדפקים על הפתח, הבלאנקוס ממשיכים ללכת בכיוון רכש מבחוץ בלבד. השאלה המתעוררת היא למה לשלוף 40 מיליון יורו לרכש אם יש לך צעיר טוב שגדל בנוער. פלורנטינו פרס ממשיך בשיטת רכישת הגלקטיקוס שהעונה לפחות לא עבדה מבחינת זכייה בתארים.

 

פרס. ממשיך לרכוש מכל הבא ליד (gettyimages)

 

 

אז למה הקבוצות רוצות אותו?

 

מנצ'סטר יונייטד: מחפשת מחליף לרפאל כמגן ימני. אנטוניו ולנסיה שיחק פעמים רבות בעמדה זאת, אבל הוא קשר תוקף ולא מגן. לסוכנו של קרבחאל יחסים טובים עם היונייטד לאחר שהחתים בקבוצה את ויקטור ואלדס.

 

ליברפול: כרגיל סיכוייה להחתים את המגן קלושים, אבל גלן ג'ונסון עוזב וברנדן רוג'רס זקוק למגן ימני תוקף. מנקיו שהיה מושאל מאתלטיקו מדריד חוזר לספרד.

 

באיירן מינכן: פפ גווארדיולה רוצה לחזק את אגף ימין של קבוצתו. ראפיניה לא משכנע ופיליפ לאם מזמן עבר לעמדת קשר. באיירן רצתה את דנילו מפורטו ואולי תיאלץ להסתפק במחליף שלו בריאל מדריד.

 

פ.ס.ז': המגן הימני ההולנדי ואן דל וויל מסיים חוזה בקיץ 2016 וממילא לא הרשים עד כה בקבוצה.

 

 

גווארדיולה. רוצה לחזק את אגף ימין (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי