המועמד המועדף על קרויף: פרנסיסקו פימיינטה מברצלונה

פימיינטה. שיחק עם ג'ורדי
פימיינטה. שיחק עם ג'ורדי | צילום: GettyImages

המנג'ר המקצועי של מכבי ת"א סימן את מאמן קבוצת הנוער של הקטאלונים

(גודל טקסט)

במכבי תל אביב מנסים לשדר ביטחון ורוגע לקראת המשחק הערב באצטדיון בלומפילד נגד הפועל קריית שמונה. לצהובים תספיק תוצאת תיקו או ניצחון כדי להבטיח תואר אליפות שלישי ברציפות כשיישארו עוד שני מחזורים לתום העונה.

 

ערב המשחק למכבי תל אביב יתרון בן שש נקודות על קריית שמונה השנייה בטבלה והפסד ילחיץ את המועדון לקראת המשך המאבק בליגה ובעיקר להכנות של הקבוצה לקראת גמר גביע המדינה נגד הפועל באר שבע ביום רביעי.

 

 

 

המאמן פאקו אייסטרייאן שומע את הקולות ורעשי הרקע שמיצר המנהל המקצועי ג'ורדי קרוייף,אשר משוחח או נפגש על פי פרסומים בתקשורת באירופה ובישראל עם מאמנים המועמדים להחליפו. הבסקי אינו מדבר על מערכת יחסיו המקצועיים עם ג'ורדי קרוייף ואמירתו האחרונה הייתה "אני אהיה המאמן במשחק נגד קריית שמונה".

 

גורמים במכבי תל אביב סיפרו לספורט1 כי המועמד המועדף על קרויף הוא לא אחר מאשר פרנסיסקו פימיינטה, מאמן קבוצת הנוער של ברצלונה, ששיחק איתו בעבר בקבוצת המילואים של המועדון. לפי אותם גורמים ההולנדי כבר הציע לו את התפקיד והוא זה שיקבל את המשרה במידה ותתקבל החלטה לסיים את תפקידו של אייסטרייאן.

 

פאקו. שומע את הקולות (דני מרון)

 

עם זאת, ההחלטה הסופית בנושא המאמן תהיה של הבעלים מיץ' גולדהאר והמנכ"ל מרטין ביין שלא יוכלו להתעלם ממנו במידה ויביא טרבל היסטורי לקריית שלום.

 

כזכור, המאמן הבטיח לאורך השנה כי מכבי תל אביב של חודש מאי תהיה קבוצה טובה ומוכנה מקצועית למשימות שלה. במציאות הקבוצה לא ניצחה בחוץ מאז שלהי חודש ינואר ומציגה ברוב משחקיה יכולת פושרת מאוד.

 

הערב תעלה מכבי תל אביב בהרכב חסר מאוד בלי המורחקים גל אלברמן וערן זהבי וללא שרן ייני וקרלוס גרסיה הסובלים מפציעה. לסגל הקבוצה ישוב החלוץ עדן בן בסט לאחר שבועיים בהם לא נכלל בסגל הרחב וישב ביציע.

 

בן בסט. ישוב לסגל (עדי אבישי)

 

ההרכב המשוער: פאבלו קולינאס, יואב זיו (יובל שפונגין),איתן טיבי, דור פרץ, עומרי בן הרוש, מהראן ראדי (דן איינבינדר), ניקולה מיטרוביץ', נוסא איגיבור, דור מיכה, עדן בן בסט (ברק בדש), טל בן חיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי