מאני פאקיו עלה לקרב מול מייוות'ר עם פציעה בכתף

פאקיו. פציעה כמו של קובי בראיינט
פאקיו. פציעה כמו של קובי בראיינט | צילום: Gettyimages

בפמלייתו לא היו מודעים לחומרתה. אמרגנו: "הייתי מבקש דחייה"

(גודל טקסט)

הזרקורים כבו, הקונפטי נוקה וגם השמפניה כבר נגמרה, אבל כעת הגיעו זמן התירוצים. מאני פאקיו טוען שעלה לקרב החשוב בחייו עם פציעה בכתף ימין ולכן לא היה במיטבו.

 

לפי פקחי מדינת נוואדה, שם התקיים הקרב, הצוות של הפיליפיני ביקש אישור מיוחד לקבל זריקה שתוריד את הנפיחות, אך נשלל בטענה שהדרישה הועלתה מאוחר מידי. "זה חלק מהספורט" אמר 'פאק-מן' בסיום, "אני לא רוצה לתרץ, אבל זה מאד קשה להילחם עם יד אחת".

 

 

המחנה של פאקיו מסר שהמתאגרף נפצע במהלך חודש מארס, בהכנות לקרב. הוא קיבל זריקות לאורך כל מחנה האימונים, משום שהחומר אושר על ידי הוועדה האמריקאית למניעת סימום בספורט.

 

כנראה שגם מאמנו של הפיליפיני, פרדי רואץ' וגם האמרגן, בוב ארום טענו שלא היו חשופים לחומרת הפציעה. ארום אמר שבמידה והיה יודע את הפרטים, כנראה היו מבקש לדחות את הקרב בכמה שבועות.

 

ארום. "הייתי מבקש לדחות את הקרב" (gettyimages)

 

המנצח הגדול של הערב, פלויד מייוות'ר, כעס מאד על הדיווח: "אם הייתי מפסיד הדבר היחיד שהייתם שומעים ממני זה 'כמה הוא גדול'. שתי הידיים שלי היו פצועות, אבל כמו שאמרתי בעבר, אתה צריך למצוא את הדרך לנצח".

 

במחנה פאקיו מדווחים שהפציעה דומה לזאת של קובי בראיינט. כזכור, ה'בלאק ממבה' סבל מקרע ברצועות הכתף ונאלץ לסיים את העונה כבר בחודש ינואר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי