ארסנל מוכנה למכור את קמפבל בשביל קראבליו

וויליאם קראבליו. יעשה את הדרך ללונדון?
וויליאם קראבליו. יעשה את הדרך ללונדון? | צילום: Gettyimages

קשר ספורטינג ללונדון? וגם: ליברפול בעקבות קשר מהליגה ה-3 בפורטוגל

(גודל טקסט)

לפני שעונת ההעברות נפתחת ב-1 ביולי, כבר החלו טיפטופים על העברות באירופה והנה הידיעות החשובות שפורסמו במהלך היום (רביעי).

 

היום פרסם העיתון 'או ז'וגו' הפורטוגלי שארסנל מעוניינת בקשר ספורטינג ליסבון, וויליאם קראבליו, ומוכנה בשביל העסקה למכור את ג'ואל קמפבל לפורטוגלים. החלוץ המושאל מארסנל לויאריאל העונה, לא מגלה יכולת טובה במיוחד ולא כבש אף שער ב-13 משחקים בהם שיחק. ספורטינג גם רוצה את חברו של קמפבל לנבחרת קוסטה ריקה, ג'ק בקפורד מפ.צ. לימון מקוסטה ריקה. 

 

 

ליברפול מעוניינת בשחקן מקבוצה בליגה השלישית בפורטוגל, הקשר פאוליניו מקבוצת סאנז'ואננסה. הקשר בן ה-17 הוא פורטוגלי ושיחק רק 12 משחקים העונה בבוגרים, אבל נחשב לכישרון. לפי הדיווחים הוא כבר עבר בדיקות רפואיות בליברפול. העובדה שברנדן רוג'רס מתעסק בהעברות מראה לפי התקשורת שהוא לא יפוטר – או אם תרצו אחרת, שיורגן קלופ לא יגיע. כמו כן, בליברפול עדיין בטוחים שהם מובילים בניסיון לרכוש את ממפיס דיפיי מאיינדהובן, בו מעוניינת גם מנצ'סטר יונייטד. 

 

חלוץ ליברפול, דניאל סטארידג', עבר בהצלחה ניתוח במפרק הירך בבוסטון והעלה תמונה שלו בה הוא נראה מרוצה מהניתוח. "אני רק רוצה להודיע לכולם שעברתי ניתוח מוצלח", צייץ. הוא נותח בניו יורק ולפי ההערכות יהיה מוכן למסע המשחקים של ליברפול בטרום העונה. 

 

בטוטנהאם בונים על ילד פלא נוסף. דלה עלי, מכוכבי הנבחרת עד גיל 19 של אנגליה, שנרכש על ידי התרנגולים בפברואר 2015 והושאל למילטון ממנה נרכש עבור 5 מיליון פאונד. הוא מבוקש על ידי קבוצות רבות להשאלה בעונה הבאה, אבל מאוריסיו פוצ'טינו רוצה אותו בוויט הארט ליין. הקשר הצטיין העונה במדי MK דונס שעלתה לצ'מפיונשיפ וקיוותה להשאיר אותו לעונה נוספת.

 

בתוך כך, פורסם ב'דיילי סטאר' שמנצ'סטר סיטי רוצה את דני רוז, מגן טוטנהאם, ומוכנה לשלם עליו כ-15 מיליון ליש"ט. 

 

בצד השני של העיר, מנצ'סטר יונייטד ישקלו להאריך את השאלת רדמאל פלקאו לשנה נוספת ממונאקו אם זו תסכים ואם השוער דויד דה חאה יסכים להאריך חוזהו בשנתיים עד 2017. הדבר תלוי בסוכנם של שני השחקנים, ז'ורז' מנדש שיצטרך לשכנע את מונאקו לרדת ממכירת פלקאו בשלב זה. 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי