"מאוכזבת ממך, אתה תבכה כל היום וכל הלילה": אשרף חכימי בהלם

חכימי ונבחרת מרוקו מקווים לעשות היסטוריה | אימג'בנק GettyImages, FADEL SENNA

אחרי שהמשטרה פתחה בחקירה בעקבות טענות של צעירה כי הכוכב אנס אותה, מגן פריז סן ז'רמן ונבחרת מרוקו נמצא תחת מתקפה ברשתות החברתיות, אך יש גם לא מעט שיוצאים להגנתו וטוענים ש"נתפר לו תיק"

(גודל טקסט)

מעריציו של אשרף חכימי נותרו בהלם בעקבות דבריה של הצעירה שטענה כי נאנסה על ידו. הרשתות החברתיות של הכדורגלן הוצפו בתגובות, כאשר לא מעט תקפו אותו ואחרים טענו ש"תופרים לו תיק".

עשרות אלפי תגובות התווספו לפוסטים האחרונים של המגן, ביניהן שלל תגובות קשות. "אם באמת עשית את זה, אני אהיה כל כך מאוכזבת ממך. חשבתי שאתה אחר, לא זבל כמו כל הכדורגלנים", "לא למדת מדני אלבס שגם מפורסמים ועשירים בסוף נתפסים?", "כדאי לך לסגור את התגובות ,אחרת אתה תבכה כל היום וכל הלילה", "לא משנה כמה אתה טוב על המגרש, אם עשית את זה אתה אפס ענק", כתבו חלק מהעוקבים המאוכזבים ולא שכחו להשוות אותו כאמור לברזילאי שכבר למעלה מחודש יושב בבית הכלא בברצלונה אחרי שהואשם גם הוא באונס צעירה.

שחקן נבחרת מרוקו, אשרף חכימי | GettyImages, Fran Santiago

לצד התגובות השליליות שקיבל, היו גם לא מעט שבחרו לחזק אותו: "בגלל שאתה מרוקאי כולם מקנאים בך, שאלוהים ישמור עלייך ויוכיח חפותך", "כולנו איתך, אל תאבד את הפוקוס", "זה ברור שאתה חף מפשע ורק מנסים לתפור לך תיק", "עכשיו כל אחת יכולה לטעון שאנסו אותה גם אם היא רצתה להיות איתו בעצמה. הכל בגלל שהוא דמות ציבורית מפורסמת".

אגב, אשתו של חכימי, השחקנית היבה אבוק, שבילתה בדובאי בזמן המקרה, שומרת בשלב זה על על שתיקה מוחלטת.

כזכור, על פי דיווח של "לה פריזיאן", צעירה הגיעה בסוף השבוע לתחנת משטרה בפריז וטענה כי נאנסה על ידי אשרף חכימי, המגן הימני של פריז סן ז'רמן וכוכב נבחרת מרוקו. היא סירבה להגיש תלונה, אבל חקירה נפתחה בעניין.

הקורבן לכאורה, צעירה בת 23 מוואל דה מארן, סיפרה כי הכירה את הכדורגלן בן ה-24 דרך האינסטגרם. השיחה הראשונה הייתה ב-16 בינואר ובשבת האחרונה הזמין לה חכימי מונית כדי שתגיע לביתו בבולון. שם, לדבריה, "העניינים יצאו משליטה".

היא סיפרה כי חכימי נישק אותה בפה, הרים את חולצתה והחל לנשק את שדיה למרות התנגדותה. היא המשיכה וטענה כי הוא ביצע חדירה בניגוד לרצונה. רק לאחר מכן הבחורה הצליחה להשתחרר כשדחפה אותו ברגליה. היא יצאה מהבית וביקשה מחברה להגיע לאסוף אותה.

עוד באותו נושא: אשרף חכימי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי