גאיה "אובססיבי" בניסיונו להגיע לריאל מדריד

גאיה. מחלוקת על סעיף השחרור
גאיה. מחלוקת על סעיף השחרור | צילום: Gettyimages

ולנסיה הקפיאה את המו"מ עם המגן הימני המוכשר, שמבוקש גם בסיטי

(גודל טקסט)

מגן ולנסיה, חוסה גאיה, רוצה מאוד לשחק בשנה הבאה בריאל מדריד. העיתון 'אס' אף מגדיר זאת כאובססיה של המגן השמאלי בן ה-19 שכבר שיחק העונה 28 משחקים במדי "העטלפים" וכבש שער אחד.

 

"הבלאנקוס" מודעים לכך שוולנסיה, שמנסה להחתימו על חוזה חדש, הציעה לו שכר של מיליון יורו נטו לעונה (2 מיליון ברוטו) וכן דרשה להכניס סעיף שחרור של 50 מיליון יורו לחוזהו, אבל נציגיו דרשו שהמחיר יהיה לא יותר מ-22 מיליון יורו מתוך מחשבה שיימכר לריאל. בינתיים השהו בוולנסיה את המו"מ עם המגן המוכשר, שסעיף השחרור שלו כיום עומד על 18 מיליון יורו.

 

גם מנצ'סטר סיטי מתעניינת בגאיה, שמקווה לשחק בשבת נגד ברצלונה בקאמפ נואו אחרי שהיה פצוע 11 ימים ולסייע לקבוצתו ובעקיפין גם לריאל מדריד.

 

בתוך כך פרסם העיתון 'או ז'וגו' שוולנסיה מעוניינת לרכוש את ניקו גאייטן, המבוקש גם בצ'לסי. הקשר הארגנטיני המוכשר של בנפיקה עשוי לעבור לוולנסיה אם זו תבטיח את הכרטיס לליגת האלופות. אתמול נפגשו ראשי בנפיקה עם הבעלים של "העטלפים" פטר לים והסוכן הפורטוגלי ז'ורז'ה מנדש, והגיעו להסכם שתהיה לקבוצה הספרדית אופציה לרכוש את השחקן רק במידה והוא יוכל לשחק בצ'מפיונס. בוולנסיה רואים בגאייטן המשחק בנבחרת ארגנטינה השקעה טובה. מאז שהגיע לבנפיקה מבוקה ג'וניורס, כבש הקשר 21 שערים ב-122 משחקים בליגה הפורטוגלית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי