אוהדי הפועל חיפה שוחחו עם השחקנים לפני אשדוד

אוהדי הפועל חיפה בדרבי
אוהדי הפועל חיפה בדרבי | צילום: ערן לוף

נציגי הקהל קיבלו אישור להיכנס לאימון: "תעשו הכל כדי שנישאר בליגת העל"

(גודל טקסט)

בהפועל חיפה נערכים לקרב התחתית החשוב מול מ.ס אשדוד (שבת, 17:45 בספורט1 וב-HD). הבעלים יואב כץ נכנס היום (שישי) לחדר ההלבשה של השחקנים ושוחח איתם, תוך שהוא מבהיר לשחקנים את משמעות המשחק ומבקש מכל השחקנים להגיע בריכוז מלא. הבעלים גם ניסה לייצר אווירה מיוחדת בחדר ההלבשה וביקש להשמיע לשחקנים את שיר "עין הנמר" מהסרט "רוקי".
 

בנוסף, כ-20 אוהדי הקבוצה הגיעו בסיום האימון למתחם האימונים וקיבלו אישור לרדת לדשא ולשוחח עם השחקנים, כאשר גם נציגי האוהדים הבהירו לשחקני הקבוצה את משמעות המשחק מול אשדוד ואת נושא ירידת הליגה וביקשו מהשחקנים לעשות הכל כדי להשאיר את הקבוצה בליגת העל.
 

עושה רושם כי לטל בנין יש כאב ראש לא פשוט בכל הנוגע להרכב מחר, זאת אחרי שבעקבות שיחה שערך עם יואב כץ הוחלט לערוך שינוי במערך במטרה להביא לסיום רצף הכישלונות.

הבלם אושרי רואש מוצהב, אולם הקפטן טאדאס קייאנסקאס חוזר לסגל ויפתח במרכז ההגנה לצידו של אופק פישלר הצעיר. השינויים שבנין צפוי לערוך הם במרכז השדה ובהתקפה, כאשר המאמן עדין לא החליט אם לפתוח במערך של 5 קשרים, או לשחק בצורה התקפית יותר. החלוץ האלבני חמדי סאליחי פצוע ואת מקומו צפוי למלא זרקו קוראץ', שעשוי לשחק לצידו של מהראן לאלא שמאכזב מאד במחזורים האחרונים.

הרכב משוער: קובאר, ריקטס, פישלר, קייאנסקאס, מגרלשווילי , דג'אני, שוקראני, אוסטווינד (סרדל), סטיבן כהן, לאלא (שבתאי) וזרקו קוראץ'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי