60 מיליון ליש"ט תמורת קבאני?

| Gettyimages

מנצ'סטר יונייטד מוכנה לפתוח את הכיס עבור חלוץ פ.ס.ז'. גם ארסנל במירוץ אחריו

(גודל טקסט)

מאת: יעקב זיו                  צילום: Gettyimages

 

אדינסון קבאני בדרך לפרמיירליג. חלוץ פ.ס.ז', שלא מסתדר עם המאמן לורן בלאן וגם לא אוהב את הצל הארוך שמטיל עליו זלאטן איברהימוביץ', מבוקש לעונה הבאה על ידי מנצ'סטר יונייטד וארסנל. נראה שהיונייטד מובילה כרגע במירוץ ואף רואה בו כמחליפו של רדמאל פלקאו שלא יישאר. גם רובין ואן פרסי, כפי שפורסם אתמול, מועמד למכירה.

 

 

ה'דיילי סטאר' פרסם היום בשער העיתון כי יונייטד מציעה עבור החלוץ 60 מיליון ליש"ט וגם מוכנה לשלם לו שכר של 300 אלף ליש"ט לשבוע. קבאני שרף את הגשרים שלו בפ.ס.ז' אחרי שקילל השבוע את בלאן כאשר הוחלף ב-2:3 על מארסיי ואמר: "הבעיה שלי היא לא זלאטן איברהימוביץ', הבעיה שלי היא שאני רוצה לשחק בחוד לצידו ולא באגף כפי שהמאמן מציב אותי. אני חלוץ מרכזי ואינני נהנה לשחק באגף. למרות זאת, אני רק חושב עכשיו כיצד לסיים טוב את העונה ולתת את המיטב שלי לקבוצה".

 

 

 

קבאני הגיע לפ.ס.ז' מנאפולי ב-2013 תמורת 55 מיליון ליש"ט, אבל מרגע שהגיע לא הציג אותה יכולת כמו באיטליה. חלוץ נבחרת אורוגוואי כבש העונה רק 8 שערים – הכמות הקטנה ביותר שהבקיע מאז עונת 2007/08 כששיחק בפארלמו.

 

השכר שמציעה יונייטד לקבאני הוא גדול מאוד, אבל יתאפשר רק אם ואן פרסי ופלקאו – שמרוויחים ביחד 460 אלף ליש"ט לשבוע – יעזבו. קבאני צפוי לשחק בשורות "השדים האדומים" בחוד ולא באגף לצידו של וויין רוני.גם ארסנל כאמור מעוניינת בחלוץ, אבל ארסן ונגר יודע שלא יוכל להתמודד עם סכומי העתק שמציעה היריבה ממנצ'סטר. שתי הקבוצות רודפות ביחד גם אחרי בלם דורטמונד מאטס הומלס, שבינתיים קיבל הצעה לחוזה משופר אצל הצהובים-שחורים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי