מאת: דורון בר צילום: עדי אבישי
ניר ביטון לא לבד. שחקן נוסף של מ.ס. אשדוד, הקשר הניגרי אפה אמברוז, אמור לעבור בשבוע הבא לשורות אלופת סקוטלנד, סלטיק.
היום, שלחו ראשי סלטיק הצעה לג'קי בן זקן ועל פיה הם מוכנים לשלם מיליון פאונד עבור השחקן המצטיין ששייך גם לסגל נבחרת ניגריה.
ניר ביטון, שוהה עם אלופת אנגליה, מנצ'סטר סיטי, בסין וההחלטה לגביו תיקבע בשבוע הבא.
ביום ראשון יגיע לאשדוד החלוץ הבולגרי דימיטר מקרייב, שיחתום על חוזה בקבוצה.
מה דעתך על הכתבה?