לא תאמינו מה הגיבה ג'ורג'ינה של רונאלדו על הזכייה של מסי!

ליאו מסי, ג'ורג'ינה רודריגס | אינסטגרם

הארגנטינאי קטף פרס נוסף ויוקרתי במיוחד, אבל הלסתות נשמטו כאשר הוא זכה לפרגון מאוד בלתי צפוי ויוצא דופן דווקא מגזרת היריב המושבע ביותר שלו

(גודל טקסט)

בזמן שבברצלונה עובדים במרץ על החזרתו של ליאו מסי, השחקן הכי מעוטר בתולדות המועדון זכה אמש (שני) בפרס לוריוס, אחד הפרסים המכובדים ביותר בספורט המוענק לספורטאים על תרומה יוצאת מגדר הרגיל בתחומם. הארגנטינאי בן ה-35, שצפוי לעזוב את פריז סן ז'רמן אחרי שנתיים בסוף החודש, גבר על מועמדים רבים דוגמת חברו לקבוצה קיליאן אמבפה, רפאל נדאל, מקס ורשטפן, מונדו דופלנטיס וסטף קרי וזכה לפירגון בלתי צפוי דווקא מגזרת היריב המושבע שלו בכל הזמנים.

לטקס שהתקיים בפריז הגיע הפרעוש עם אנטונלה אשתו, והם באופן מתבקש הציגו לוק מדהים והרעיפו המוני חיוכים. אשת הכדורגלן שיתפה תמונה מהשטיח האדון לצד בעלה זוכה הפרס היוקרתי וכתבה לו: "ברכות אהובי. אתה ראוי לזה ולכל כך יותר מזה". אחת התגובות לפוסט הצליחה להמם את מיליוני העוקבים, כי הייתה זו לא אחרת מג'ורג'ינה רודריגס, בת זוגו ואם ילדיו של כריסטיאנו רונאלדו, שהחליטה לפרגן. 

הדוגמנית הספרדיה בין הראשונים להגיב על הפוסט של אנטונלה וכתבה: "יפים" והוסיפה אייקון של לב. השתיים עוקבות אחת אחרי השנייה, אך פירגון מהסוג הזה לא נרשם אף פעם, בעיקר לא כשהחצי השני שלה היה חולם להניף את הפרס בעצמו. העוקבים מאד אהבו את התגובה הזאת של ג'ורג'ינה ומאות תגובות על התגובה שלה החלו לזרום: "שאלוהים יברך אותך ג'ורג'ינה, את מבינה יותר מבעלך" החמיא לה אחד העוקבים. היו גם כאלו שכתבו "כל הכבוד על רוח הפירגון הספורטיבית", ו"מתי ארבעתכם כבר תקבעו לשבת יחד לדרינק?"

עד שזה יקרה, מסי לוטש עיניים לעבר כדור זהב שמיני בקריירה – התואר האישי הכי יוקרתי שכדורגלן יכול לחלום עליו, כשלפי הפרסומים האחרונים הוא גם הפייבוריט לפרס גם השנה בזכות הזכייה במונדיאל.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי