מישל יודעת? הבגידה של טיבו קורטואה הרעידה את עולם הכדורגל

מישל גרציג וטיבו קורטואה | צילום: אינסטגרם

באנגליה טענו שקווין דה בראונה "סגר חשבון" עם השוער ב-0:4 של מנצ'סטר סיטי על ריאל מדריד, וחזרו לסיפור הבגידה שהסעיר את בלגיה. איך הקשר גילה, מי סיפר על זה לתקשורת וכיצד הם הסתדרו בנבחרת?

(גודל טקסט)

קווין דה בראונה אמנם לא כבש ב-0:4 האדיר של מנצ'סטר סיטי על ריאל מדריד בגומלין חצי גמר ליגת האלופות, אך הוא בישל לברנרדו סילבה את השער הראשון במשחק וסידר גם את השלישי שסגר סופית את הסיפור והעלה את פפ וחבורתו לגמר.

אחרי שכבש במשחק הראשון בברנבאו והצטיין במשחק הביתי, באנגליה טוענים שדה בראונה "סגר חשבון והפעם לתמיד" עם מי שחולק איתו את מדי נבחרת בלגיה, השוער טיבו קורטואה, שצפוי להתחתן בקרוב עם הדוגמנית הישראלית מישל גרציג.

הסיבה? כזכור, הרבה לפני שהתאהב בגרציג, קורטואה ודה בראונה הסתבכו במשולש אוהבים. בת הזוג של הקשר בזמנו בגדה בו עם לא אחר מאשר השוער. הסיפור הכואב נחשף כשהאקסית של דה בראונה קרולין ליג'נן סיפרה למגזין בלגי: "טיבו הציע לי את מה שלא קיבלתי במשך שלוש שנים עם קווין. עם טיבו יכולתי לדבר על הכל והוא אפילו הכין לי ארוחת ערב טעימה. קווין מעולם לא עשה זאת עבורי". בגדה, פגעה ואף סובבה את הסכין לאחר שסיפרה את הדברים בפני כל העולם.

הגילוי הזה השאיר את דה בראונה הרוס, אך האקסית טענה שהוא לא היה נאמן לה עוד קודם לכם. על כך התבטא הקשר, שטען שלמרות המקרה הצליח לשמור על קשרים מקצועיים עם קורטואה: "למרות שאני עדיין לא מצליח להאמין שזה מה שהוא עשה, אנחנו ממשיכים לעבוד יחד מבחינה מקצועית".

דה בראונה כידוע המשיך הלאה והוא נותן את כל הקרדיט לאשתו מישל ואם ילדיו: "היא הייתה לצידי כל הזמן, שינתה לי את החיים בכל כך הרבה מובנים, אני לא יודע מה הייתי עושה בלעדיה". זה בדיוק מה שחושב קורטואה על מישל שלו, שבחודש הבא תהפוך להיות אשתו החוקית ואנחנו מקווים שהוא והקשר שמו את כל המשקעים מאחוריהם. 

שנים רבות חלפו ועד כמה זה אבסורד ששניהם היום מאוהבים בנשים שונות, שחולקות את אותו השם? כנראה שגורלם לנצח קשור אחד בזה של השני. אתמול "החזיר" דה בריינה לקורטואה בגדול אחרי התוצאה המשפילה וההעפלה לגמר ליגת האלופות, אך פייר, היינו שמחים לראות אותם שמים את המקרה הזה מאחוריהם ושוברים את הקרח. מי יודע, אולי נופתע ונראה את דה בריינה ומישל שלו מגיעים לשמוח ולהרים בחתונה של מישל וקורטואה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי