ספידי סמית': "לחבורה הזו מגיע לזכות בכל התארים"

ירושלים עדיין חלודה. סמית' | דב הליקמן

הרכז שהצטיין ב-70:81 על בני הרצליה סיכם, הנקינס: "עדיין רוצים לעשות משהו מיוחד העונה". אהרוני: "עשינו משחק טוב והיינו בעמדה טובה לנצח"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים עלתה הערב (חמישי) ל-0:1 בסדרת רבע גמר הפלייאוף, כשניצחה בביתה 70:81 את בני הרצליה. ספידי סמית' הצטיין עם 20 נקודות – 18 מתוכן הגיעו בריצת 0:20 ברבע השני, שהפכה את המשחק. "לחבורה הזו מגיע לזכות בכל התארים, אני רק רוצה לנצח משחקים ולהתקרב למטרות שלנו", אמר הרכז האמריקאי.

זאק הנקינס נשאל כיצד התאוששה קבוצתו מההפסד בגמר ליגת האלופות והוסיף: "היינו יכולים לוותר על העונה, או להחליט שהגענו לשם מסיבה מסוימת, ואנחנו עדיין רוצים לעשות משהו מיוחד".

זאק הנקינס, שחקן הפועל ירושלים
ניצחון אחד כבר בכיס. הנקינס | דב הליקמן

מנגד, המאמן המפסיד אורן אהרוני סיכם ואמר: "היינו מאוד קרובים, לכל אורך 40 הדקות שיחקנו טוב, הלכנו למקומות שרצינו. בסוף מה שהכריע את המשחק זה 11 זריקות עונשין שהחטאנו. בסוף, כשהיינו צריכים את הסלים הגדולים, לצערי החטאנו וירושלים הענישה אותנו. בסך הכל עשינו משחק טוב והיינו בעמדה טובה לנצח. אנחנו מאוכזבים, אבל זה רק משחק ראשון בסדרה. אנחנו לא קבוצה שמוותרת, נכין את עצמנו למשחק הבא. אנחנו מאוד קצרים, בעיקר בקו האחורי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי