זוגיות רעילה, אהבה לספורט ומתקפה נגד ישראל: מיה חליפה נחשפת

כוכבת האינסטגרם ושחקנית הפורנו לשעבר, מיה חליפה | צילום: אינסטגרם

מיה חליפה, השחקנית הלבנונית אשר לקחה חלק בסרטים למבוגרים בלבד, שיתפה בקשיים שחוותה, הספורט כהצלה ובמקביל תקפה שוב את מדינת ישראל

(גודל טקסט)

כוכבת האינסטגרם ואוהדת ווסטהאם האדוקה, מיה חליפה, נפתחה לגבי עברה וסיפרה כיצד הגיעה למצב בו כיכבה בסרטי פורנו בגיל צעיר. הרבה לפני שהפכה לכוכבת רשת עם קהל של כ-27.6 מיליון עוקבים, רבים הכירו אותה בזכות היותה כוכבת בפלטפורמה אחרת לגמרי – סרטים למבוגרים בלבד.  ב- 'maraca' פרסמו כתבה על החשיפה האחרונה שלה, בה סיפרה חליפה שהתאהבה באיש צבא כשהייתה עוד בגיל העשרה, ואיך במהרה מערכת היחסים איתו הפכה "רעילה". לטענתה, האקס שלה עשה עליה מניפולציות, התייחס אליה כמו "צעצוע" ומגיל צעיר מאוד דחף אותה להשתתף בסרטי פורנו. 

"לקחתי הרבה החלטות שלא אוכל להחזיר חזרה. הגעתי לתעשיית הסרטים למבוגרים בעקבות קשר מתעלל", סיפרה חליפה בת ה-30. "הייתי בקשר מתעלל, כמו הרבה בנות בשנות העשרה שלהן", שיתפה כוכבת סרטי הפורנו לשעבר. הלבנונית-אמריקאית הוסיפה כי בגיל 18 התחתנה עם אותו בן הזוג שהיה מבוגר ממנה בהרבה, ותוך שנתיים הוא דחף אותה להשתתף בסרטי פורנו. הוא הכיר לי את תעשיית הפורנו ועודד אותי להשתתף בה. "את צריכה לעשות את זה – אני חושב שזה יעשה לך מעולה, הוא אמר לי כל הזמן". לטענתה, מה שהשאיר אותה "שפויה" במהלך אותה התקופה היה אהבתה לספורט.

"ההתמודדות היום יומית הייתה לי קשה. הייתה מצליחה לנקות את הראש אחרי יום צילום כשהייתי צופה במשחקים בטלוויזיה או הולכת למשחקי כדורגל", חשפה חליפה, אשר סיפרה בעבר ששני השחקנים האהובים עליה הם דיוויד בקהאם וזינאדין זידאן. כיום, היא כבר שנים נחשבת לאוהדת שרופה של ווסטהאם ונוהגת לצפות במשחקים ולשתף בכך את מיליוני עוקביה. אתמול (ראשון) בסטורי שלה, חזרה למתקפה שלה נגד ישראל והוונדרוומן שלנו, גל גדות. כזכור, חליפה קראה לגדות בשנה שעברה "ברבי רוצחת עם", אחרי שהאחרונה צייצה כמה קשה לה עם המצב הביטחוני בישראל בעקבות מבצע "שומר החומות". אז עם כל האהבה שלה לספורט, רק נזכיר שבזמן שחליפה יש רזומה עשיר בתעשיית הפורנו, גל בעלת ניסיון כמפקדת בצה"ל. אז נא לא להתעסק ולא להתפוצץ – וונדרוומן יש רק אחת. 

לא להתעסק לנו עם הוונדרוומן מתוקה | אינסטגרם
עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי