בואנה מסי הגזמת: המעריצים זועמים על המחירים במסעדה החדשה

play
ליאו ואנטונלה מסי | Joe Maher - FIFA / Contributor
אחרי שהדיחה את פריז: מארסיי הודחה מהגביע על ידי אנסי הקטנה 02:38

בזמן שעולם הכדורגל ממתין לדעת היכן הוא ישחק בעונה הבאה, חובבי אוכל ועוקבים מושבעים של "הפרעוש" נותרו המומים מהסכומים שהוא גובה עבור מקרוני ורביולי: "הוא מגיש את האוכל בעצמו?"

(גודל טקסט)

אנחנו רגילים לקרוא ולשמוע על ליאו מסי לאחרונה בעיקר בנוגע לעתידו בכדורגל, אולם הפעם "הפרעוש" נמצא במוקד דווקא בגלל אחד העסקים שלו. המסעדה החדשה שנמצאת בבעלותו של אלוף העולם, ספגה לא מעט אש בעקבות המחירים הגבוהים שלה.

מסי חוטף לא מעט ביקורות מחובבי אוכל ומעריצים שזועמים על כך שהוא מוכר צלחת מקרוני ב-18.30 ליש"ט (כ-84 שקלים). המחיר של רביולי הוא 39.20 ליש"ט ואילו קינוח בטעם שוקולד בדמות כדור הזהב, יעלה לכם לא פחות מ-30.90 ליש"ט. "מסי מכין ומגיש את המנות בעצמו?", תהו המעריצים ההמומים.

אנטונלה וליאו מסי | צילום: אינסטגרם

"למה אנחנו צריכים לשלם כל כך הרבה כסף על מנות כמו מקרוני ורביולי", תקף אחד העוקבים. אחר הוסיף: "אני אצטרך למכור את הכבד והכליה שלי בשביל לאכול במסעדה של מסי. מסעדה לעשירים בלבד!".

ואיך האוכל במסעדה? המשפיענית הספרדית מוניקה מורן, שביקרה במסעדה של מסי באנדורה ויש לה יותר מתשעה מיליון עוקבים בטיקטוק, טענה כי "הפיצה הייתה ממש טובה. גם הבשר שהוגש במסעדה היה 10 מ-10, ממש טעים".

עוד באותו נושא: ליאו מסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי