לא השאירה מקום לדמיון: "השחקנית הסקסית בעולם" הורידה את הבגדים

קיילה סימונס | צילום: אינסטגרם

היממה את ארצות הברית: קיילה סימונס, שחקנית כדורעף מקומית בת 27, שברה את הרשת עם תמונות שאף אחד ממיליון עוקביה לא נשאר אדיש אליהן. ואיך היא עדיין רוקה?

(גודל טקסט)

קיילה סימונס, שהוכתרה בעבר כ"שחקנית הכדורעף הסקסית בעולם", היממה לאחרונה את עוקביה באינסטגרם עם תמונה חושפנית במיוחד בה היא שוכבת על מיטת שיזוף עם חוטיני זעיר בלבד, מה שכצפוי גרם לחשבון שלה להתפוצץ.

קיילה סימונס בביקיני זעיר | צילום: אינסטגרם

בת ה-27 הצליחה להשיג מיליון עוקבים ברשת החברתית הפופולרית בזכות התמונות הלוהטות שלה בהן היא מציגה גרסה "לא הגיונית", כך על פי העוקבים. באופן עקבי, קיילה משתפת תמונות וסרטונים בביקיני מיעדים שונים סביב העולם וגורמת ללסתות סביבה להישמט. היא שיחקה כדורעף בתיכון ובאוניברסיטאת גיינסביל, פלורידה, שם נולדה וגדלה ועד היום חובבת ספורט אתגרי וכמובן אוהדת פוטבול והוקי מושבעת. ילדה טובה אמריקה. 

התמונות הפרובוקטיביות גרמו לקהל שלה לגדול עם השנים ולהוציא מהפה הכי הרבה את המשפט "אלוהים אדירים" בתגובות לפוסטים שהיא משתפת. בעבר היו שמועות שהיא יוצאת עם כוכב ה- NFL רנדי מוס, אך אלה מעולם לא אושרו ונראה שהיא היום רווקה וטוב לה. ואם אין דבר שהיא יותר אוהבת מלטייל בביקיני, ביקור בארץ ישראל לגמרי צריך להיות על הפרק עבורה – גם שמש וים, וגם תמצא פה לא מעט פרטנרים לשחק איתם כדורעף איפה שרק תבחר.

סימונס וכדורעף. מקווים שהיה אימון מוצלח | צילום: אינסטגרם
קיילה סימונס | צילום: אינסטגרם
עוד באותו נושא: כדורעף

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי