הוא לוהט: צמד של מסי סידר לאינטר מיאמי 1:3 על אורלנדו סיטי

play
שוב משתפים פעולה על הדשא. מסיו אלבה | רויטרס
זהבי הדהים, בכר חגג ובארסה הביסה: צפו בשערי השבוע 02:49

אלוף העולם שוב הבקיע פעמיים והעלה את מאזנו המרשים בארצות הברית לחמישה גולים בשלושה משחקים. ג'ורדי אלבה עלה מהספסל להופעת בכורה

(גודל טקסט)

ליאונל מסי עוד לא חודש בארצות הברית ועולם הכדורגל ואמריקה כולה כבר בהיסטריה. אחרי שהבקיע שער ניצחון בהופעת הבכורה בכדור חופשי בתוספת הזמן ומיד אחר כך כבש צמד ובישל במשחקו הראשון בהרכב, הלילה (בין רביעי לחמישי) הוא שוב הרשית פעמיים והוביל את אינטר מיאמי לניצחון 1:3 על אורלנדו סיטי במסגרת שמינית גמר גביע הליגות, טורניר שמשלב בין קבוצות אמריקאיות למקסיקניות.

צפו בגולים של מסי



לאור הצמד הלילה, אלוף העולם הארגנטינאי למעשה מחזיק במאזן מדהים של חמישה שערים ובישול בשלושה משחקים, מהם פתח רק בשניים. הלילה הוא נעץ את המסמר הראשון ברשת של אורלנדו כבר בחלוף שבע דקות משריקת הפתיחה כאשר עצר כדור על החזה והצליח להמשיך אותו לרשת.

ליאונל מסי, שחקן אינטר מיאמי
בלתי ניתן לעצירה. מסי חוגג שער חמישי בשלושה משחקים | רויטרס
ליאונל מסי, ג'ורדי אלבה, שחקני אינטר מיאמי
שוב משתפים פעולה על הדשא. מסיו אלבה | רויטרס

אורלנדו השוותה עוד לפני ההפסקה, במהלכה הספיק גם לקבל מסי כרטיס צהוב בעקבות עבירה מאחור שביצע, אבל במחצית השנייה אינטר מיאמי שבה ליתרון מפנדל של ג'וזף מרטינס (51) ובדקה ה-72 השלים "הפרעוש" צמד. עוד לפני שערו השני של מסי שקבע את תוצאת המשחק, בדקה ה-64 עלה מהספסל ג'ורדי אלבה להופעת בכורה. סרג'יו בוסקטס השלים 90 דקות.

עוד באותו נושא: אינטר מיאמי, ליאו מסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי