"הכל אפשרי": ברק בכר יצרף את אקס ריאל מדריד?

play
ברק בכר, גיא צרפתי | Srdjan Stevanovic / Contributor
גלזר סיפק הצלה גדולה, הכוכב חגגה עם רביעייה ובכר נותר מושלם בליגה 02:14

המנהל הספורטיבי של הכוכב האדום בלגרד לא פסל את הדיוחים על חזרת לוקה יוביץ', שעשוי לחזק את ההתקפה של המאמן הישראלי. בסרביה המשיכו להחמיא: "הכוכב מציגה רמה אחרת של כדורגל"

(גודל טקסט)

ברק בכר והכוכב האדום בלגרד החלו את עונת 2023/24 בליגה הסרבית עם שני ניצחונות משכנעים וקלילים, בהם הקבוצה של המאמן הישראלי כבשה תשערים ואילו השוער עומרי גלזר, שמגלה יכולת טובה מאוד בין הקורות, לא הוציא אף כדור מהרשת.

בסרביה המשיכו להחמיא לכדורגל שמציגה הקבוצה תחת שרביטו של המאמן הישראלי: "הכוכב האדום של בכר משחקת כדורגל יפה לעין ומאוד ממושמע. בכר ביצע שינויים קיצוניים בסגל, והאוהדים צופים בקבוצה שכרגע נמצאת ברמה אחרת מזו שהם התרגלו לראות בשנים האחרונות".

יוביץ' במדי ריאל מדריד. יחזור לסרביה? | רויטרס

על אף הפתיחה הטובה וממוצע השערים המרשים, בסרביה טוענים כי לוקה יוביץ', שגדל במועדון ושיחק בו במשך שנתיים, מועמד לחזור ולחזק את החלק הקדמי, כשמי שעשוי לשלם את המחיר במקרה כזה הוא יובאן מיאטוביץ'.

מיטאר מרקלה, המנהל הספורטיבי של המועדון, התייחס לדיווחים ולא שלל את האפשרות שהסרבי ישוב למועדון נעוריו: "אני לא אדבר על שמות של שחקנים כל עוד החלון פתוח, אבל לגבי צירוף חלוץ – הכל אפשרי".

כזכור, לאחרונה יוביץ' ופיורנטינה הובסו 5:0 על ידי הכוכב האדום, שערכה טקס לכבוד החלוץ לפני שריקת הפתיחה. הסרבי בן ה-25 הבקיע 13 שערים ב-48 הופעות במדי המועדון הכי הגדול בסרביה, וממנו הוא המשיך לבנפיקה ליסבון, פרנקפורט, ריאל מדריד וכיום הוא כאמור בפיורנטינה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי