שוויץ שוב ספגה בתוספת הזמן וסיימה ב-2:2 בחוץ מול קוסובו

play
פלוריאן לושאי שחקן נבחרת קוסובו לפני דניס זקאריה שחקן נבחרת שוויץ | רויטרס
שוב זה קורה לה: שוויץ ספגה בדקה ה-94 ונפרדה ב-2:2 מול קוסובו

כמו נגד רומניה, מוליכת הבית הישראלי שמטה ניצחון ברגעי הסיום כשמוריצ'י השלים צמד (90+4) בבכורה המחודשת של גליחה

(גודל טקסט)

בזמן שנבחרת ישראל סיימה ב-1:1 ברומניה ואף פספסה ניצחון, הסטטוס-קוו בבית ט' נשמר הערב (שבת). המוליכה שוויץ שוב ספגה בתוספת הזמן ורשמה עוד 2:2, הפעם בחוץ מול קוסובו ואילו בלארוס הסתפקה ב-0:0 באנדורה.

קוסובו – שוויץ 2:2

מה קורה לחבורה של מוראט יאקין בזמן הפציעות? בחלון הקודם שוויץ לא הצליחה להגן על יתרון שני שערים וסיימה ב-2:2 ביתי מול רומניה, והפעם הובילה פעמיים ואיבדה עוד ניצחון בתוספת הזמן. פרימוז' גליחה, בבכורה המחודשת כמאמן קוסובו אחרי פיטוריו של אלן ז'ירס, ביצע ארבעה שינויים בהרכב ונקלע לפיגור מוקדם אחרי שער נאה של רמו פרוילר (14), אבל המארחת הייתה לא פחות טובה והשיגה שוויון מוצדק מראשו של ודאט מוריצ'י (65). ג'רדאן שאקירי, בהופעה ראשונה במדינה בה נולד, היה מעורב בשער השני של שוויץ, במהלך בסיומו אמיר רמאני כבש שער עצמי (79), אך הקפטן הקוסוברי תיקן עם מבצע נהדר בתוספת הזמן שהוביל לשוויון נוסף של מוריצ'י (94) וקבע תיקו רביעי של קוסובו בקמפיין.

ערב מרגש מבחינתו. ג'רדאן שאקירי | רויטרס

מהלך המשחק

דקה 14: גול! פרננדס פרץ בצד ימין והרים לרחבה, שם פרוילר המשיך מ-10 מטרים מהאוויר אל הרשת. 0:1 לשוויץ.

דקה 18: מוריצ'י ירה משמאל לחיבורים הקרובים, זומר הדף יחד עם הקורה לקרן.

דקה 39: מוריצ'י הגיע בקושי לנגיחה ברחבה וטען לעבירה מרגל גבוהה של אקנג'י, אבל השופט סימן להמשיך.

דקה 65: גול! ראשיצה הרים נהדר מצד ימין אל הרחבה ומוריצ'י החופשי נגח פנימה והקפיץ את הקהל בפרישטינה עם ה-1:1 של קוסובו.

דקה 79: גול! שאקירי מצא נהדר בצד שמאל את רודריגס שהכין לפרוילר, הקשר בעט שטוח מ-15 מטרים ורמאני הסיט לשערו. הקפטן עם שער עצמי, 1:2 לשוויץ.

דקה 90+4: גול! איזה שוויון דרמטי של קוסובו. הקפטן רמאני החזיר עם הטעייה ברחבה על סו ומסירה למחליף קורניצה שהכין בעקב למוריצ'י, שבסיבוב בעט פנימה וקבע 2:2 גדול.

שוב על הקווים בקוסובו. פרימוז' גליחה | רויטרס

אנדורה – בלארוס 0:0

האורחת קיוותה להשיג ניצחון שני אחרי ה-1:2 על קוסובו ולהלחיץ את רומניה וישראל, אבל לא הצליחה לתרגם שליטה מוחלטת באנדורה לשלוש נקודות והמאמן הספרדי החדש קרלוס אלוס סיכם בכורה מתסכלת. שער של ארטם קונצבוי נפסל בעזרת ה-VAR בגלל נבדל בדקה השלישית ואקס קרית שמונה איבן בכר נכנס במקומו בדקה ה-80 וכמעט כבש במבצע אישי שלוש דקות לאחר מכן, אך אנדורה החזיקה מעמד והשיגה נקודה שנייה בקמפיין. אילדפונס לימה, שיאן ההופעות והשערים של אנדורה שפתח בניצחון היחיד על בלארוס באפריל 2000, נכנס בדקה ה-95 להופעה אחרונה בקריירה לעיני הקהל הביתי, לפני שיפרוש רשמית מהנבחרת בתום המשחק בשוויץ ביום שלישי. את הבכורה ערך הבלם בן ה-43 לפני 26 שנה ואחד מ-11 שעריו בנבחרת היה לרשת ישראל (בהפסד 4:1 באוקטובר 2014).

אילדפונס לימה שחקן נבחרת אנדורה
נפרד מהקהל הביתי. אילדפונס לימה | אימג'בנק GettyImages, James Williamson – AMA

משחקי יום שלישי בבית ט':

ישראל – בלארוס
שוויץ – אנדורה
רומניה – קוסובו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי